شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا شریفی نیا | محمدرضا شریفی نیا در جشنواره فجر

ویدیو | شوخی خنده دار محمدرضا شریفی نیا در جشنواره فجر سوژه شد

در خبر زیر ویدیو شوخی جالب و خنده محمدرضا شریفی نیا در جشنواره فجر را مشاهده میکنید.

ویدیو | شوخی خنده دار  محمدرضا شریفی نیا  در جشنواره فجر سوژه شد

به گزارش شمانیوز :محمدرضا شریفی نیا بازیگر مشهور ایرانی است. محمدرضا شریفی نیا یک شوخی جالب و خنده دار در انجام داده است. محمدرضا شریفی نیا همراه همسر سابقش، آزیتا حاجیان در جشنواره فجر امسال حضور داشته است. محمدرضا شریفی نیا بازیگر پر حاشیه است. در ادامه ویدیو شوخی جالب محمدرضا شریفی نیا را مشاهده میکنید. 

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا متولد ۲۵ خرداد ۱۳۳۴ در تهران، بازیگر، تهیه کننده و کارگردان است.فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی می باشد که با نوشتن برای کودک شروع کرد.

سال آخر دبیرستان بودم و نزدیک به گرفتن دیپلم بود که از طرف همان مدارس ملی خواستند که آنجا تدریس کنم، من هم رفتم و زیر نظر مرحوم نیرزاده معلم کلاس اول دبستان شدم.

آنجا سبک خیلی خاصی را در تدریس پایه‌ ریزی کرده بودند که با نمایش درس می‌ دادیم، خیلی هم سر و صدا کرد و جزو مدارس نمونه کشور شد.

سال ۱۳۷۵ که سریال امام علی شروع به پخش کرد در نقش «ولید» مورد توجه قرار گرفت تا اینکه سال ۱۳۷۶ با سریال همسایه ها کنار علی نصیریان و گوهر خیراندیش به اوج شهرت رسید.

محمدرضا شریفی نیا در سال ۱۳۵۸ وقتی ۲۴ ساله بود با آزیتا حاجیان ۲۲ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگ دو فرزند دختر به نام های مهراوه متولد ۱۳۶۰ و ملیکا متولد ۱۳۶۵ می باشد.

سال ۱۳۸۸ بعد از ۳۰ سال زندگی محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان به جدایی و طلاق منجر شد و خانم حاجیان با محمد کریمی هراتی همکلاسی قدیمی خود ازدواج کرد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied