شمانیوز
شما نیوز

جاده

آخرین محدودیت های ترافیکی جاده ها در تعطیلات| جاده چالوس یک طرفه می شود

رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال خبر داد.

آخرین محدودیت های ترافیکی جاده ها در تعطیلات| جاده چالوس یک طرفه می شود

به گزارش شما نیوز، با اعلام رئیس پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال اعمال خواهد شد، رئیس پلیس‌راه مازندران اعلام کرد:تردد کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ بهمن از جاده هراز ممنوع است.

۱۸ بهمن تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران ممنوع است. از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز هم از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس جاده یک‌طرفه خواهد بود.

۱۹ بهمن از ساعت ۸:۳۰ جادۀ مرزن‌آباد به سمت تهران به‌طور کامل بسته می‌شود. از ساعت ۱۰ ابتدای پل زنگوله یک‌طرفه می‌شود و ساعت ۲۳ پل زنگوله تا مرزن‌آباد دوطرفه می‌شود.

۲۰ و ۲۱ بهمن از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران-شمال ممنوعیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله به‌سمت چالوس جاده بسته می‌شود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

از ساعت ۱۲ یک‌شنبه ۲۲ بهمن نیز از ابتدای آزادراه تهران-شمال محدودیت تردد به مقصد چالوس اعمال می‌شود. از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود و از ساعت ۱۵ مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied