شمانیوز
شما نیوز

برگزاری آیین رونمایی و بهره برداری طرح های شرکت مخابرات ایران با حضور وزیر ارتباطات

آیین رونمایی و بهره برداری از طرح های شرکت مخابرات ایران با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد.

برگزاری آیین رونمایی و بهره برداری طرح های شرکت مخابرات ایران با حضور وزیر ارتباطات

به گزارش خبرنگار شمانیوز،  آئین رونمایی و  بهره برداری از طرح های شرکت مخابرات ایران امروز ۱۸ بهمن ماه در محل ساختمان سازمان مدیریت صنعتی به مناسبت ایام ا... دهه فجر با حضور دکتر زارع پور وزیر ارتباطات ، دکتر لاجوردی و دکتر انصاری معاونین  ، مجید سلطانی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات برگزار شد .

مخابرات

 محمودزاده رئیس هیات مدیره:

صنعت مخابرات ایران موجب رشد و تعالی کشور است

ابراهیم محمودزاده رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در ابتدای این مراسم از همکاری ها و توافقات صورت گرفته با وزارت ارتباطات خبر داد و گفت : در آستانه ایام ا‌.. دهه فجر بهترین توافقات بین مخابرات و وزارتخانه صورت گرفته است که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال پیش رو به درآمد ۲۷ هزار میلیارد تومانی برسیم.

زارعیان

زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان:

فیبر نوری ، برنامه اصلی شرکت مخابرات در سال آینده 

 

داود زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات بعد از اعلام تاریخچه ای کوتاه از تحولات شرکت مخابرات از ابتدا تا به حال از رویکرد تجاری جدید در مخابرات خبر داد و گفت: فیبر نوری برنامه اصلی مخابرات برای سال آینده است و پیش بینی می شود با برنامه ریزی ها و برنامه های صورت گرفته به درآمد عملیاتی  ۳۰ هزار میلیارد تومانی دست یابیم.

 

مدیر عامل مخابرات

سلطانی مدیرعامل مطرح کرد:

بیشترین رشد عملیاتی با ۴۴ درصد افزایش بعد از خصوصی سازی مخابرات 

 

مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با گرامیداشت ایام ا... دهه فجر د این مراسم گفت: بعد از خصوصی سازی در سال ۱۴۰۱ و با عنایت مقام وزارت بیشترین رشد عملیاتی شرکت مخابرات با ۴۴ درصد افزایش را داشتیم.

سلطانی در ۱۰ عنوان سیاست های کلان شرکت مخابرات ایران را تشریح کرد و گفت : شبکه ( ارتقا و مدرن سازی شبکه تلفن ثابت و حرکت با سمت شبکه تمام Ip)  ، سرمایه گذاری هدفمند در شبکه دسترسی، ایجاد یکپارچگی در تمام زیرساخت های نرم افزای، بهبود کیفیت نگهداری و استفاده از فناوری های روز ، تلاش در جهت افزایش دقت و شفافیت در افشای صورت های مالی، بهبود مدیریت نقدینگی ، توجه به دانش و توانمندی های شرکت های ایرانی، استفاده و همسو سازی تمامی پتانسیل های اکوسیستم ITC کشور، ارتقا درآمدها از محصولات موجود و ورود به بازارهای جدید و یکپارچگی و ساماندهی و ایجاد تنوع در کانال های فروش و خدمات پس از فروش است.

 

گفتنی است در این‌ مراسم و به صورت نمادین از ۴ پروژه ایجاد شبکه FTTH منطقه خراسان شمالی شهر شیروان ،  ایجاد شبکه FTTH  منطقه لرستان شهر نورآباد ، پروژه تجمیع استان خوزستان و بهره برداری از بخش اکتیو شبکه  FTTH به صورت برخط رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied