شمانیوز
شما نیوز

باشگاه پرسپولیس

جوان ۲۰ ساله سرخ‌پوش شد | خرید جدید پرسپولیس کیست؟!

پرسپولیس یکی از بازیکنان جوان ۲۰ ساله را به خدمت گرفت.

جوان ۲۰ ساله سرخ‌پوش شد | خرید جدید پرسپولیس کیست؟!

به گزارش شمانیوز، باشگاه پرسپولیس یکی از مدعیان لیگ ایران است. باشگاه پرسپولیس قهرمانی‌های متعددی کسب کرده است. باشگاه پرسپولیس در آسیا به موفقیتی نرسیده است. باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه‌های پایتخت است. باشگاه پرسپولیس طرفداران بسیاری دارد.

ابوالفضل بابایی که تنها ۲۰ سال دارد، این فصل پیراهن فجر را برتن داشت و حالا با پایان دوره سربازی تیم بعدی خود را انتخاب کرد و با قراردادی ۲.۵ ساله به پرسپولیس پیوست تا سومین خرید رسمی سرخپوشان در نقل و انتقالات لقب بگیرد.

این بازیکن توانایی بازی در خط حمله را دارد و یکی از پرامیدترین بازیکنان لیگ آزادگان محسوب می‌شد و حالا انتقالی بزرگ را در این زمستان برای خود رقم زده است.

نکته جالب اینکه پرسپولیس در خط حمله تنها شهاب زاهدی و عیسی آل‌کثیر را در اختیار دارد و حالا بابایی این فرصت را خواهد داشت تا در خط حمله قرمز‌ها بدرخشد.

سرخپوشان که پیش از این عبدالکریم و عیسی را به خدمت گرفته بودند، با جذب این بازیکن ۲۰ ساله گامی بلند در نقل و انتقالات برداشتند. جالب اینکه او تا دو فصل بعدی هم جزو بازیکنان بزرگسال محسوب نخواهد شد تا در میان لیست محدود ۱۹ نفره، مهره ارزشمند اسکواد پرسپولیس باشد.

این بازیکن به سرعت در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت تا در اولین بازی مقابل تراکتور برای این تیم به میدان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied