شمانیوز
شما نیوز

علی دایی

(ویدئو) ماجرای جنجالی عادل فردوسی پور و دختر علی دایی بر سر حجاب

در هفته گذشته علی دایی میهمان برنامه عادل فردوسی پور بود. به مناسبت تولد علی دایی مراسم جشن تولدی با حضور دنیز دایی ، دختر علی دایی برگزار شد که به دلیل خجالت کشیدن دختر علی دایی ، فردوسی پور دست نوازش بر سر این دختر نوجوان می کشد که این امر با حمله شدید بعضی از رسانه ها مواجه شد.

(ویدئو) ماجرای جنجالی عادل فردوسی پور و دختر علی دایی بر سر حجاب

به گزارش شمانیوز: نوازش عادل فردوسی پور بر سر دختر نوجوان علی دایی بسیار جنجالی به ما کرده است در این خبر ابتدا فیلم و سپس اعتراض رسانه ها را می بینیم . در انتها شما می توانید نظر سایر هم وطنان را در مورد عادل فردوسی پور و دختر علی دایی بخوانید.

 

 

در یکی دو روز اخیر ویدئویی از هنجار شکنی در برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» تولید شده توسط عادل فردوسی پور در فضای مجازی بحث برانگیز شده است. در این ویدئو دختر علی دایی دقایقی به عنوان مهمان برنامه بدون حجاب سر حضور یافته است و فردوسی پور که به نظر می‌رسد هنجارشکنی را به عنوان روشی برای کنشگری اجتماعی برگزیده است برای تاکید بر نمایش این قبح شکنی به بهانه دلداری دختر نوجوان دست نوازش بر سرش می‌کشد.

یکی از مدیران ساترا به عنوان تنظیم گر محتوا در فضای صوت و تصویر فراگیر در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار مهر می‌گوید: برنامه اینترنتی «فوتبال ۳۶۰» متعلق به پلتفرم یا سکوی «فوتبال ۳۶۰» عادل فردوسی پور است که مجوز آن توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، با توجه به اینکه تنظیم گری محتوای هر سکویی بر عهده نهادی است که مجوز آن سکو را صادر کرده است بنابراین تنظیم گری محتوایی این پلتفرم و برنامه‌های این سکو بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر از مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای محتوای بازنشر شده در فضای مجازی ادامه دارد.

مطابق «آئین نامه ساماندهی و توسعه رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال» هرگونه فعالیت تجاری در زمینه تولید، تکثیر، توزیع و عرضه کالای شامل آثار دیداری و شنیداری از طریق سامانه‌های برخط، اعم از آنکه کالا، به صورت برخط بارگیری گردد یا پس از سفارش متقاضی، به وسیله پست، پیک یا سایر روش‌ها برای وی ارسال گردد، بدون اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع است.

از سوی دیگر بهتر بود پژمان جمشیدی هم با دیدن این قاب و چنین چیدمانی در صحنه حضور پیدا نمی‌کرد تا حضورش همراهی با این هنجارشکنی تعبیر نشود.

 

نظر شما درباره این حرکت عادل فردوسی پور چیست؟نظرات خود را برای ما کامنت کنید...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    مثل عموشه عادل

  • ناشناس

    هر دو اسطوه ان هم علی دایی هم عادل

  • ناشناس

    سلطان علی دایی

  • ناشناس

    عادل خان یدونه ای علی دایی عشقه‌.شهریارفوتبال ایران وجهان

  • ناشناس

    دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.
    شاد بودن یه تعریف داره، شاد جلوه،دادن یه تعریف دیگه!