شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی ایران

عذرخواهی فدراسیون فوتبال ایران از مردم | بخت و اقبال با تیم ملی همراه نبود

فدراسیون فوتبال ایران پس از حذف تیم ملی ایران از مردم عذرخواهی کرد.

عذرخواهی فدراسیون فوتبال ایران از مردم | بخت و اقبال با تیم ملی همراه نبود

به گزارش شمانیوز، تیم ملی ایران سه مرتبه قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است. تیم ملی ایران بیش از 48 سال است که قهرمان نشده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در رتبه نخست ایستاد. تیم ملی ایران مقابل قطر حذف شد.

پس از حذف تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، فدراسیون فوتبال ایران پیامی خطاب به مردم، مسؤولان، پیشکسوتان و رسانه‌ها منتشر کرد.

پیام فدراسیون فوتبال ایران به شرح زیر است:

با تبریک فرارسیدن عید مبعث نزول کلام وحی بر رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (ص)، در شبی که بخت و اقبال با تیم ملی همراه نبود، علی رغم نمایش سراسر همت و غیرت فرزندان ملت ایران در تیم ملی، آنچه که باید می‌شد نشد و بدین سبب از بابت عدم راهیابی به ایستگاه پایانی این مسابقات از پیشگاه هواداران وفادار تیم ملی و مردم ایران عذر خواهیم.

آنچه که از این مسابقات اما برای همیشه به یادگار باقی خواهد ماند، تصویری زیبا از همدلی و همراهی آحاد ملت ایران با تیم ملی بود؛ تصویری که بی تردید در حافظه تاریخی مان جاودانه باقی خواهد ماند.

حال که رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر برای تیم ملی ایران به پایان رسید، تلاش جدیدی آغاز خواهد شد تا با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، با قدرت دوچندان در آوردگاه‌های آتی پیش رو حاضر شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied