شمانیوز
شما نیوز

الهام پاوه نژاد | عکس جدید الهام پاوه نژاد

تصویر تلخ الهام پاوه نژاد در تشییع پیکر مادرش | این عکس الهام پاوه نژاد دل همه را به درد آورد

تصویر جدید از الهام پاوه نژاد در مراسم تشییع پیکر مادرش منتشر شده است که در زیر مشاهده میکنید.

تصویر تلخ الهام پاوه نژاد در تشییع پیکر مادرش | این عکس الهام پاوه نژاد دل همه را به درد آورد

به گزارش شمانیوز :الهام پاوه نژاد به تازگی مادر خود را از دست داده است. تصویر الهام پاوه نژاد در زیر تابوت مادرش به شدت در فضای مجازی وایرال شده است.الهام پاوه نژاد  بازیگر ایرانی است.الهام پاوه نژاد در سال ۱۳۸۹ با فیلم "از تو چشم ببینم" به عنوان بازیگر نقش اول زن به شهرت رسید.در ادامه عکس غم انگیز الهم پاوه نژاد را مشاهده میکنید.

الهام پاوه نژاد

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تئاتر کشورمان متولد 27 شهریور 1350 در تهران است اما اصالتا کرمانشاهی می باشد.الهام پاوه نژاد در خانواده ای کرمانشاهی در تهران به دنیا آمد، پدرش بهمن پاوه نژاد ارتشی اهل پاوه( شهرستان پاوه یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه) و مادرش کرمانشاهی و معلم بازنشسته است. پدر خانم بازیگر در سال 93 فوت کرده و او یک خواهر به نام پریسا پاوه نژاد دارد. خانواده مادر و پدر خانم پاوه نژاد از خاندان بزرگ کرمانشاه هستند.

الهام پاوه‌ نژاد اواخر دهه 70 با فریبرز کامکاری ازدواج کرد اما اطلاعات زیادی از همسر الهام پاوه نژاد  در دسترس نیست. الهام پاوه نژاد دختری به نام کردیا کامکاری دارد که متولد سال 1379 می باشد. کردیا محجوب و آرام است و رابطه ی خوبی با مادرش داشته و وارد کار بازیگری نشده و به رشته ی معماری و طراحی دکوراسیون داخلی علاقمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied