شمانیوز
شما نیوز

باشگاه استقلال | باشگاه پرسپولیس

دربی در جام حذفی | زمان بازی باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد

زمان بازی استقلال و پرسپولیس در قالب جام حذفی اعلام شد.

دربی در جام حذفی | زمان بازی باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش شمانیوز، باشگاه استقلال یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیا است. باشگاه استقلال ستاره‌های بسیاری دارد. باشگاه استقلال یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران است‌. باشگاه استقلال دو مرتبه در آسیا قهرمان شده است. باشگاه استقلال یک قهرمانی بدون شکست در ایران دارد.

از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، 3 دیدار سپاهان-شمس آذر، پرسپولیس-نفت‌وگازگچساران و مس رفسنجان-استقلال قرار بود امروز برگزار شود، اما این مسابقات به‌خاطر حضور بازیکنان استقلال، پرسپولیس و سپاهان در اردوی تیم ملی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سازمان لیگ اگرچه هنوز زمان برگزاری این مسابقات را به‌طور دقیق اعلام نکرده، اما امروز امیرحسین روشنک مسئول برگزاری جام حذفی توضیحاتی را ارائه کرده است.

با اعلام روشنک امکان برگزاری مسابقات لغو شده جام حذفی در مقطع کنونی وجود ندارد؛ سازمان لیگ باید از آخر این هفته بازی‌های لیگ برتر را برگزار کند و با توجه به برنامه فشرده مسابقات مسئولان برگزاری قصد دارند بازی‌های جام حذفی را در روزهای پایانی سال برگزار کنند.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در این باره اعلام کرده که احتمالا در روزهای پایانی سال و در دهه پایانی اسفندماه سه بازی لغو شده جام حذفی برگزار شوند.

منبع: ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied