شمانیوز
شما نیوز

سردار آزمون

از قطر تا ایتالیا | سردار به دنبال گلزنی مقابل اینتر

باشگاه رم ایتالیا جدال حساسی با اینتر میلان خواهد داشت.

از قطر تا ایتالیا | سردار به دنبال گلزنی مقابل اینتر

به گزارش شمانیوز، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است. سردار آزمون سال‌ها در روسیه بازی کرده است. سردار آزمون ترکمن است. سردار آزمون از روسیه به آلمان منتقل شد. سردار آزمون امسال قرضی در ایتالیا بازی می‌کند.

سردار آزمون پس از نمایش درخشان در جام ملت‌های آسیا که جزء مهره‌های موثر تیم ملی ایران بود و گلزنی او در دیدار نیمه نهایی مقابل قطر هم منجر به صعود به فینال نشد، حالا خود را آماده حضور در رقابت حساس آ اس رم در سری آ ایتالیا برابر اینتر میلان می‌کند.

تیم فوتبال آ اس رم از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه المپیکو، بازی حساس هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا را مقابل اینتر میلان برگزار می‌کند که سردار آزمون هم پس از یک ماه و یک روز دوری از فهرست جالوروسی، دوباره به لیست برگشته و احتمال دارد امشب به میدان برود.

سردار آزمون که بخاطر همراهی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا فرصت بازی برای رم در دوران سرمربیگری دنیله ده‌روسی را به دست نیاورده بود، امشب احتمالا این اتفاق را مقابل اینتر تجربه خواهد کرد و فرصت درخشش در این رقابت حساس را دارد.

ستاره ایرانی رم در جام ملت‌های آسیا دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد که نمایش موثرش مانع از صعود به فینال نشد، اما بدون شک یکی از بهترین‌های تیم ملی ایران بود و حالا می‌خواهد همین روند را برای باشگاهش هم ادامه بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied