شمانیوز
شما نیوز

روزبه چشمی

رازهای از زندگی روزبه چشمی که شما را متعجب می‌کند| تبریک خاص انجمن دوقلوهای ایران به روزبه چشمی

روزبه چشمی که فوتبال خود را در نوجوانی در پرسپولیس می‌گذراند؛ به دلیل عدم علاقه علی دایی به وی به استقلال پیوست. در ادامه بیوگرافی وی را با هم می‌خوانیم.

رازهای از زندگی روزبه چشمی که شما را متعجب می‌کند| تبریک خاص انجمن دوقلوهای ایران به روزبه چشمی

به گزارش شمانیوز، روزبه چشمی متولد ۲ مرداد ۱۳۷۲ در تهران، بازیکن فوتبال است. روزبه چشمی دیپلم ریاضی و فیزیک دارد. روزبه چشمی اصالتا از طرف پدر بزرگ و مادربزرگ به روستای چشام خراسان رضوی برمی‌گردد، یک خواهر بزرگتر از خود دارد و تنها برادرش نیز فوت کرده است.

شروع فوتبالی

از ۱۰ سالگی فوتبال سالنی بازی می کردم، یک روز یکی از دوستانم گفت پیکان در رده های پایه تست می‌گیرد بیا برویم، ما هم رفتیم و از ما تست گرفتند.در آن تست من قبول شدم و دوستم که من را برده بود رد شد.

از پیکان تا پرسپولیس

بعد از مدتی بازی در تیم نونهالان پیکان، به نوجوانان پرسپولیس رفت و تا رده امید در این تیم بازی کرد، سپس بخاطر خدمت سربازی به مقاومت تهران رفت و دوباره به پرسپولیس برگشت.

علت جدایی از پرسپولیس

بعد از اینکه علی دایی علاقه ای به حضور این بازیکن تیم جوانان در رده بزرگسالان نداشت، با گرفتن رضایت نامه به صبای قم و زیر نظر محمد مایلی کهن رفت و دو سال در این تیم بود.

ورود به استقلال

در ۱۰ تیر ۱۳۹۴ با قرار داد دوساله به تیم استقلال تهران پیوست؛ بعدها مشخص شد رقم قرار داد او ۳۸۰ میلیون برای دو فصل است با توضیح اینکه در پایان فصل اول با ۲۰ درصد اصافه پرداختی تمدید شود.

روزبه چشمی

آسیب دیدگی

درخشش او در خط هافبک استقلال باعث شد از بوندس لیگای آلمان مشتری پیدا کند اما اسفند ۹۴ از ناحیه زانو به شدت آسیب دید و نوروز ۹۵ رباط صلیبی و مینیسک زانویش را عمل کرد. بازگشت او به میادین فوتبال شش ما طول کشید و او در این مدت مجبور شد با استقلال فسخ قرارداد کند تا به جایش بازیکن بگیرند. او در نهایت خرداد ۹۶ دوباره با استقلال شروع کرد.

حمایت مادر

خانواده ام از بزرگ ترین حامیان من در مسیر فوتبالیست شدن بودند، به خصوص مادرم که در این مسیر برایم از جان و دل مایه گذاشت.

روزبه چشمی ازدواج کرده و متاهل است، اما در مورد همسرش اطلاعاتی منتشر نشده است. گفتنی است که او در چند ماه گذشته پدر هم شده است.

فرزند روزبه چشمی

همانطور که در قسمت بالا هم گفته شد روزبه چشمی در خرداد ماه سال جاری پدر شد. نام فرزندهای او سلمان و میلا است.

همانطور که در قسمت بالا هم اشاره شد روزبه چشمی صاحب یک دختر و یک پسر دوقلو به نام های سلمان و میلا شده است. خبر تولد دوقلوهای روزبه چشمی به حدی پر سر و صدا بود که انجمن دو قلوها و چندقلوهای ایران هم برای او پیام تبریکی فرستاده است.

روزبه چشمی

از تهران تا کرج

در تهران به دنیا آمد و از یک سالگی به کرج رفتیم و آنجا به مدرسه رفتم، بچه فردیس کرج بودم ولی حالا مدتی هاست به عظیمیه آمدیم

آرزو و طرفدار

آرزو فوتبالی ام اینه که بروم اروپا. دوست دارم در اروپا بازی کنم و البته نماینده ای شایسته برای ایران و فوتبالش باشم، من یک یوونتوسی دوآتیشه هستم.

زود از کوره در می روم

اینکه همان قدر که شوخ هستم زود هم عصبانی می شوم و البته در نقطه مقابل خیلی هم زود آرام می شوم و به نوعی پشیمان ولی زود از کوره در می روم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied