شمانیوز
شما نیوز

مارال بنی آدم

مارال بنی آدم اولین نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فجر کیست؟ | صفر تا صد بیوگرافی و زندگی شخصی مارال بنی آدم

مارال بنی آدم متولد 10 آبان 1360 در تهران است.

مارال بنی آدم اولین نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فجر کیست؟ | صفر تا صد بیوگرافی و زندگی شخصی مارال بنی آدم

به گزارش شمانیوز: مارال بنی آدم متولد 10 آبان 1360 در تهران است. مارال بنی آدم همسر علی سرابی بازیگر است. علی سرابی متولد 9 اسفند 1357 در تهران، بازیگر، صداپیشه و کارگردان است و ماحصل این ازدواج یک دختر و یک پسر می باشد. او در سال ۱۳۹۵ برای اولین‌بار در فیلم “خشکسالی و دروغ” بازی کرد.

مارال بنی آدم

مارال بنی آدم فعالیت هنری اش را از تئاتر شروع کرد. مارال بنی آدم، نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۵ در فیلم خشکسالی و دروغ بازی کرده است و بعد در فیلم فروشنده با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی همبازی شد  که بازی در این فیلم های سینمایی تجربه خوبی برای مارال محسوب می‌شود . مارال بنی آدم بازیگر نقش سارا در سریال هم گناه است که بازی قوی و موفقی را در این سریال به نمایش گذاشت و این سریال باعث دیده شدن بیشتر او شد.

مارال بنی آدم در یکی از مصاحبه های خود می گوید: کار خندان در ایران سخت است و اعتقاد دارم که مردم ایران به گریه کردن عادت دارند اگر بخواهید کار تراژیک انجام دهید مردم سریعتر گریه می‌کنند.

بیوگرافی همسر مارال بنی آدم

مارال بنی آدم، بازیگر موفق سینما و تئاتر، با علی سرابی ازدواج کرده و متاهل است. علی سرابی بازیگر، صداپیشه و کارگردان ایرانی، متولد ۹ اسفند ۱۳۵۷ در تهران است.

مارال بنی آدم

فعالیت و سوابق هنری مارال بنی آدم

مارال بنی آدم تحصیلات آکادمیک خود را در رشته بازیگری ادامه داد و ابتدا در حوزه تئاتر فعالیت کرد و تا سال ۱۳۹۳ تجربه‌های موفقی را به دست آورد. او از سن ۳۴ سالگی، به سمت حضور در جلوی دوربین سینما و تلویزیون گام برداشت.

فیلم های سینمایی مارال بنی آدم

مارال بنی آدم در فیلم سینمایی ایرانی “گیسوم” به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی نوید به‌تویی، در نقش “دلبر” حضور دارد. این فیلم نیز در جشنواره ۴۱ فیلم فجر حضور یافت. همچنین، او در نقش اصلی پروین در فیلم معجزه پروین به ایفای نقش پرداخته است که این فیلم نیز در جشنواره ۴۲ حضور دارد. 

مارال بنی آدم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied