شمانیوز
شما نیوز

آشا محرابی | چهره آشا محرابی

میکاپ جدید آشا محرابی سوژه شد | خانم بازیگر چی بود چیشده !

عکسی از چهره متفاوت آشا محرابی بازیگر ایرانی را در خبر زیر میتوانید مشاهده کنید.

میکاپ جدید آشا محرابی سوژه شد | خانم بازیگر چی بود چیشده !

به گزارش شمانیوز :چهره متفاوت آشا محرابی را می‌توانید در این خبر مشاهده کنید. آشا محرابی شدت محسوس است و توجه همه را به خود جلب کرده است.  آشا محرابی بازیگر بی‌حاشیه‌ای است که این روزها در سریال سرزمین مادری حضور دارد .آشا محرابی جز بازیگرانی است که از کودکی کار هنری را آغاز کرده است. در ادامه عکس جدید آشا محرابی را مشاهده می‌کنید.

آشا محرابی

 

بیوگرافی آشا محرابی

آشا محرابی (زادهٔ ۳۱ مرداد ۱۳۵۲) بازیگر و صداپیشهٔ ایرانی رادیو، سینما و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشتهٔ زبان انگلیسی و روابط بین‌الملل و بازیگری و کارگردانی است.

او هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی‌اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد. وی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان بوده و دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده‌است. همچنین لازم است ذکر شود که آشا فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

آشا محرابی بازیگری را در سال ۱۳۶۴ در حالی که تنها ۱۲ سال داشت با بازی در سریال آئینه آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۷۴، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied