شمانیوز
شما نیوز

دربی پایتخت| استقلال| پرسپولیس

دربی پایتخت چه زمانی برگزار می‌شود؟|نگاه‌ها به سمت قلعه‌نویی است

برای برگزاری دربی پایتخت در دور برگشت لیگ برتر حالا نگاه‌ها به امیر قلعه‌نویی معطوف شده است.

دربی پایتخت چه زمانی برگزار می‌شود؟|نگاه‌ها به سمت قلعه‌نویی است

به گزارش شمانیوز، دربی پایتخت که همیشه حساسیت‌های ویژه ای دارد این بار هنوز زمان مشخصی برای برگزاری ندارد. دربی پایتخت در لیگ بیست و سوم پس از بالغ بر دو ماه به تعویق افتادن، سرانجام در روزهای پایانی آذر برگزار شد و دو تیم به تساوی رضایت دادند.

جدال برگشت باید در هفته بیستم آغاز شود و با توجه به برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ، حالا همه چیز به شکل برپایی اردوی تیم ملی بستگی خواهد داشت. برنامه لیگ برتر از هفته شانزدهم تا هفته هجدهم لیگ برتر مشخص شده و بر اساس آن استقلالی‌ها در هجدهمین هفته مسابقات هشتم اسفند ماه میزبان سپاهان خواهند بود و پرسپولیس نیز فردای آن روز در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود. به این سه هفته باید یک دور از رقابت‌های جام حذفی را هم اضافه کرد که استقلال و پرسپولیس هنوز در آن به میدان نرفته‌اند.

به این ترتیب و با احتساب این مسابقه معوقه، اگر بازی برگشت قطب‌های سنتی فوتبال ایران دوباره به سرنوشت نیم فصل اول دچار نشود، آنها می‌توانند در دهه سوم اسفند و طی روزهای پایانی امسال جدال برگشت را برگزار کنند. البته با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از ۲۲ اسفند آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال کشورمان هم طی روزهای دوم و هفتم فروردین مسابقه رسمی دارد، باید ببینیم امیر قلعه‌نویی طوری برنامه‌ریزی می‌کند که استقلال و پرسپولیس قبل از پایان امسال دربی تهران را برگزار کنند و پس از آن اردوی تیم ملی را آغاز کند یا اینکه بازی به بعد از روزهای فیفا در فروردین موکول خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی