شمانیوز
شما نیوز

راهپیمایی 22 بهمن

جنجال های حضور زنان بی حجاب در راهپیمایی 22 بهمن تمامی ندارد!

انتشار تصاویر زنان بی حجاب در راهپیمایی 22 بهمن امسال واکنش های مثبت و منفی زیادی را به همراه داشت.

جنجال های حضور زنان بی حجاب در راهپیمایی 22 بهمن تمامی ندارد!

به گزارش شما نیوز، روز گذشته تصاویری از حضور زنان بی‌حجاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن در فضای مجازی منتشر شد.در این‌باره تحلیل‌های متفاوتی منتشر شد:روز گذشته تصاویری از حضور زنان بی حجاب در راهپیمایی 22 بهمن منتشر شد؛.انتشار تصاویر زنان شل حجاب یا بی حجاب در راهپیمایی 22 بهمن امسال واکنش های مثبت و منفی زیادی را به همراه داشت.

روزنامه جوان نوشت: دیروز هم صداوسیمای ما و خبرگزاری‌های ما از ملت حاضر در صحنه، تصاویر و فیلم‌های فراوانی منتشر کردند که باز هم در بسیاری از آن‌ها خانم‌ها و دخترانی با حجاب شل و ضعیف حاضر بودند و البته قوی و قاطع از انقلاب حمایت می‌کردند و باز هم سوپرانقلابی‌های پشیمان و ضدانقلاب و براندازان، این موضوع را سوژه استهزا و تمسخر کردند و به تصور و ادعای خودشان به این «استاندارد دوگانه» تاختند. 

 

 

 دخترانی که با وضع فجیع در پارتی شبانه دستگیر می‌شوند، همه آن‌ها خطاکارند و باید به مجازات برسند، اما فرق می‌کنند با دخترانی که در مسیر راهپیمایی اربعین و در مسیر راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب هستند و ممکن است حجاب کامل شرعی هم نداشته باشند. 

آن‌ها هم البته خطاکارند، اما نوع برخورد و نگاه ما به این دو حتماً با هم تفاوت دارد. 

البته گاهی هم جریان نفاق و نفوذ با فرستادن برخی از افراد که وضع ظاهری کاملاً مغایری دارند، می‌کوشند کل اجتماع را زیر سؤال ببرند. در اینجا هم باید حواس دستگاه‌های تبلیغی و رسانه‌ها جمع باشد.

بهرام پارسایی (نماینده اسبق مجلس) در واکنش به انتشار این تصاویر توئیت کرد: سایت جبهه پایداری نوشت: فردوسی‌پور آگاهانه بستر حضور بدون حجاب دختر علی دایی«آن هم برای دیدار پدرش» را فراهم کرده و باید با آنها برخورد قضایی شود! برای حضور زنان بدون حجاب ظاهرا تنها در خیابان ها و آنان که آگاهانه باعث آنند چه تنبیهی درنظر دارید؟

یغما فشخامی (روزنامه‌نگار) هم این عکس را با آزاده صمدی که به دلیل استفاده از کلاه به روانشناس معرفی شد، مقایسه کرد.

زنان بی حجاب

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied