شمانیوز
شما نیوز

لباس عید

ست های زیبای نوروز 1403| چند ایده جذاب برای ست کردن رنگ لباس عید

اکنون که در آستانه عید نوروز و خرید لباس عید هستیم، با ترکیب رنگ های محشر برای عید نوروز آشنا شوید.

ست های زیبای نوروز 1403| چند ایده جذاب برای ست کردن رنگ لباس عید
به گزارش شما نیوز، خرید لباس عید از رسوم ایرانیان برای جشن کهن نوروز است، اکنون که در آستانه عید نوروز و خرید لباس عید هستیم، با ترکیب رنگ های محشر برای عید نوروز آشنا شوید و هر لباس با هر رنگی را برای سال نو نخرید. شما باید برای ست کردن رنگ لباس عید قوانین و نکاتی را در نظر بگیرید، این کار برای بسیاری از افراد کار دشواریست و اکثرا نمی‌دانند لباسشان را با چه رنگی ست کنند.

سورمه ای + سفید

سورمه ای رنگی جذاب برای عید است، اگر این رنگ را دوست دارید می توانید یک مانتو سورمه را با شلوار سفید و کیف و کفش مشکی ست کنید یا کت و شلوار، آبی سرمه ای را با شومیز سفید بپوشید.

سرخابی+ کرم + آبی فیلی

رنگ سرخابی از رنگ های شاد و جذاب است که در اوایل بهار تا تابستان مورد استفاده دختران و خانم های شیک پوش قرار میگیرد. سرخابی را می توانید با رنگ های خنثی مثل سفید، طوسی، کرم، مشکی و همچنین با رنگ های مکمل مثل سبز، نیلی، سرمه ای، یاسی ست کنید. شما می توانید برای عید یک کت و شلوار کرم را با شومیز و شال سرخابی بپوشید و کیف و کفشتان را آبی فیلی در نظر بگیرید.

نارنجی + استخونی + مشکی

استخوانی یا کرم در دنیای مد و استایل از رنگ‌های محبوب طلقی می‌‌شود که برای عید نوروز نیز بسیار پرطرفدار است. استفاده از رنگ نارنجی در کنار کرم مطمئنا بسیار معقولانه و ایده‌آل است. برای تیپ‌های اسپرت مانتو نارنجی با کفش کرم و یا شال کرم می‌تواند جذاب و البته بسیار باکلاس باشد. شال نارنجی با مانتو کرم و کیف مشکی نیز جذابیت فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

سورمه ای + آجری

 

رنگ اجری یکی از رنگ های پرطرفدار در دنیای مد و پوشاک است که در طیف رنگی از نارنجی تا قرمز قرار دارد. ست کردن رنگ آجری با سورمه‌ای هم کاری ندارد. به سراغ مکمل رنگ های قهوه ای بروید، مطمئنا سورمه‌ای را در فهرست می‌بینید. اگر می‌خواهید در بهار از این دو رنگ استفاده کنید، شلوار و شومیز را سورمه‌ای و مانتو را آجری انتخاب کنید.

نارنجی+ استخونی + موکایی

نارنجی از جمله رنگ های شاد می باشد که طرفداران بسیاری در صنعت مد و پوشاک را دارد. استفاده از مانتو نارنجی در استایل زنانه بسیار زیبا و مورد پسند بسیاری از افراد می باشد یا اینکه در فصل بهار کت و شلوار کرم و استخوانی را با شومیز و کفش نارنجی و شال و کیف موکایی ست نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied