شمانیوز
شما نیوز

تیم ملی ایران

تیم ملی ایران به دنبال تغییر | جوانگرایی هدف نخست امیر قلعه نویی است

امیر قلعه نویی باید هرچه سریع‌تر جوانگرایی را در تیم ملی ایران آغاز کند.

تیم ملی ایران به دنبال تغییر | جوانگرایی هدف نخست امیر قلعه نویی است

به گزارش شمانیوز، تیم ملی ایران سه مرتبه قهرمان جام ملت‌های آسیا شده است. تیم ملی ایران بیش از 48 سال است که قهرمان نشده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در رتبه نخست ایستاد. تیم ملی ایران مقابل قطر حذف شد.

فدراسیون فوتبال پس از اتمام جام ملت‌های آسیا از تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی با رویکرد جوانگرایی برای جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد.

سرمربی تیم ملی کشورمان که پنجشنبه هفته گذشته از دوحه به تهران بازگشت، پس از عیادت با امیر حاج محمد، پیشکسوت باشگاه استقلال در بیمارستان، همراه با خانواده خود عازم سفر شد و اواخر هفته یا اوایل هفته آینده به تهران بازمی‌گردد.

قلعه‌نویی که برنامه ویژه‌ای برای جوان کردن تیم ملی دارد، بلافاصله پس از بازگشت از این سفر برنامه کار خود را برای آنالیز مسابقات لیگ برتر و دیدار سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان آغاز می‌کند.

کادرفنی تیم ملی که پیش از جام ملت‌های آسیا هم تمام دیدارهای لیگ برتر را به شکل ویژه‌ای آنالیز کرده بود در بازگشت به کار خود هم این روند را ادامه می‌دهد.

اردوی جدید ایران برای ۲ بازی مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان از ۲۷ اسفند به بعد آغاز می‌شود. ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در روزهای ۲ و ۷ فروردین ۱۴۰۳ به ترتیب در تهران و عشق‌آباد به مصاف هم می‌روند.

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی