شمانیوز
شما نیوز

باشگاه استقلال

خبر خوش به استقلالی‌ها | یک مدافع پای میز مذاکره

میلاد فخرالدینی در راه باشگاه استقلال قرار دارد.

خبر خوش به استقلالی‌ها | یک مدافع پای میز مذاکره

به گزارش شمانیوز، باشگاه استقلال یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های آسیا است. باشگاه استقلال ستاره‌های بسیاری دارد. باشگاه استقلال یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ایران است‌. باشگاه استقلال دو مرتبه در آسیا قهرمان شده است. باشگاه استقلال یک قهرمانی بدون شکست در ایران دارد.

این بازیکن پس از پرداخت مبلغی به آلومینیوم، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و قرار است امشب برای پیوستن به استقلال، با مدیران این باشگاه جلسه‌ای را برگزار کند. دیداری که ممکن است همین امشب منجر به توافق طرفین شده و یا حتی احتمال دارد منجر به تغییر مسیر ورزشی فخرالدینی شود.

در حال حاضر، نساجی یکی از تیم‌هایی است که تمایل دارد تا فخر الدینی را به خدمت بگیرد اما مصدومیت کوین یامگا و دوری طولانی مدت او از میادین سبب شده تا نکونام دست روی یک بازیکن باتجربه بگذارد که هم توانایی بازی در دفاع راست را دارد و هم می‌تواند به عنوان یک وینگ بک راست به میدان برود.

فخرالدینی که در نیم فصل نخست یکی از مهره‌های خوب در ترکیب آلومینیوم بود، شب سرنوشت سازی را سپری خواهد کرد. باید دید که جلسه او با استقلالی‌ها چگونه پیش می‌رود و اگر طرفین به توافق نرسند آن گاه ممکن است شاهد یک انتقال غیرمنتظره به تیم دیگری به جز استقلال و نساجی باشیم.

منبع: ورزش سه

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied