شمانیوز
شما نیوز

باشگاه پرسپولیس

شوک به پرسپولیس | پرسپولیس بی‌ستاره مقابل آلومینیوم

پرسپولیس در جدال با آلومینیوم ستاره‌های خود را در اختیار ندارد.

شوک به پرسپولیس | پرسپولیس بی‌ستاره مقابل آلومینیوم

به گزارش شمانیوز، باشگاه پرسپولیس یکی از مدعیان لیگ ایران است. باشگاه پرسپولیس قهرمانی‌های متعددی کسب کرده است. باشگاه پرسپولیس در آسیا به موفقیتی نرسیده است. باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه‌های پایتخت است. باشگاه پرسپولیس طرفداران بسیاری دارد.

رضا درویش اعلام کرد که ممکن است خریدهای جدید پرسپولیس به بازی با آلومینیوم نرسند.

 باشگاه پرسپولیس یک ماه بعد از تسویه حساب با بوژیدار رادوشویچ، هنوز نتوانسته مفاصا حساب مالیاتی او را تحویل بگیرد و پنجره خود را باز کند. به همین دلیل بازیکنان جدید پرسپولیس نیز قرارداد خود را ثبت نکردند و حالا احتمال دارد اولین بازی نیم فصل را از دست بدهند.

رضا درویش در این خصوص گفت: ما هماهنگ با سرمربی تیم کار انجام می‌دهیم اما عرض من این است که اول باید پنجره را باز کنیم و بازیکنان را ثبت کنیم و بعد بازیکنان را کنار بگذاریم. ما پنج شنبه بازی داریم، بازیکن هم نتوانیم بگیریم، حالا بیاییم بازیکن هم کنار بگذاریم؟

وی با اشاره به غیبت احتمالی خریدهای جدید مقابل آلومینیوم عنوان کرد: ما باید صبر کنیم که پنجره باز شود. شاید بازیکنان جحدید به بازی اول نرسند و شاید هم دیر وقت باشد و سرمربی نتواند از آنها استفاده کند 

او با اشاره به اعلام لیست مازاد اظهار داشت: بازیکنان ما خودشان پیشنهاد دارند و گفتند که اگر ده روز بعد هم ما را آزاد کردید، تیممان را انتخاب خواهیم کرد.

عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر خریدهای جدید پرسپولیس محسوب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied