شمانیوز
شما نیوز

ماکارانی

طرز تهیه ماکارونی با پنیر پیتزا و ذرت و قارچ در قابلمه

طرز درست کردن یک ماکارانی خوشمزه و عالی این آموزش خوشمزه را از دست ندهید .

طرز تهیه ماکارونی با پنیر پیتزا و ذرت و قارچ در قابلمه

به گزارش شمانیوز : ماکارونی با پنیر پیتزا یکی از روش های بسیار ساده و خوشمزه برای تهیه یک غذای خوشمزه و جدید می باشد که می توانید به دلخواه مواد ماکارونی را تهیه کنید. شما می توانید به دلخواه از ترکیب گوشت و سویا برای تهیه این غذا استفاده کنید و یا می توانید فقط از گوشت چرخ کرده یا سویا استفاده کنید. ماکارونی با پنیر پیتزا در قابلمه بسیار ساده است و نیازی به فر ندارید و به راحتی قابل تهیه می باشد. شما می توانید از هر نوع پنیری که دوست دارید استفاده کنید و اضافه کنید و ماکارونی را دم بگذارید. اگر از طعم و مزه های یکنواخت ماکارونی خسته شدید بهتر است یک بار ماکارونی با پنیر پیتزا را تست کنید.

 

مواد لازم برای تهیه ماکارونی با پنیر پیتزا و ذرت و قارچ

  • پیاز ۱ عدد
  • قارچ ۱۰ عدد
  • فلفل دلمه ۱ عدد
  • ذرت ۱/۲ پیمانه
  • گوشت یا سویا ۲۰۰ گرم
  • رب گوجه فرنگی ۱ ق غذا خوری
  • پنیر پیتزا کاله به مقدار لازم
  • ماکارونی ۱ بسته
  • نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، آویشن، پاپریکا به مقدار لازم

 

مرحله اول: تفت دادن پیاز و گوشت

پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید. سپس داخل یک تابه به همراه زردچوبه تفت دهید تا سبک شود. سپس گوشت یا سویا خیس خورده را اضافه کنید و هم بزنید تا گوشت و یا سویا خوب سرخ شود و بعد ادویه های گفته شده را به همراه نمک اضافه کنید.

 

مرحله دوم: افزودن سبزیجات

قارچ ها را خوب بشورید و اسلایس کنید و به مواد فوق اضافه کنید و هم بزنید تا آب قارچ کشیده شود و بعد فلفل دلمه نگینی شده و ذرت  را اضافه کنید و کمی تفت دهید تا نرم شود. سپس رب را اضافه کنید و تفت دهید تا کمی سبزیجات نرم شود و بوی خامی رب گرفته شود.

 

مرحله سوم: آبکش کردن ماکارونی

داخل قابلمه کمی آب ریخته و صبر کنید تا به جوش بیاید و بعد کمی روغن و نمک و زردچوبه اضافه کنید و بعد از قل زدن باید ماکارونی دلخواه را اضافه کنید و صبر کنید تا ماکارونی نرم شود و بعد آبکش کنید و روی ماکارونی آب سرد بریزید و خوب بشورید.

مرحله چهارم: تهیه ماکارونی با پنیر پیتزا

کف قابلمه ته دیگ دلخواه قرار دهید و کمی ماکارونی و مواد میانی و پنیر بریزید و همین طور لایه ها را ادامه دهید و ماکارونی با پنیر پیتزا را برای ۳۰ دقیقه دم گذاشته تا ماکارونی پخته و پنیر ذوب شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied