شمانیوز
شما نیوز

علی اکبریان

روزهای تلخ زندگی بازیکن سابق استقلال|روایت دردناک از اعتیاد تا حمل مواد مخدر

علی اکبریان فوتبالیست سابق باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به تازگی از زندان آزاد شده و به مرخصی آمده است.

روزهای تلخ زندگی بازیکن سابق استقلال|روایت دردناک از اعتیاد تا حمل مواد مخدر

به گزارش شمانیوز، علی اکبریان فوتبالیست سابق باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که از 16 سال پیش زندانی شده بود، به تازگی از زندان آزاد شده و به مرخصی آمده است. علی اکبریان 51 ساله در سال 1373 و پس از درخشش در تیم پارس خودرو راهی استقلال شد. در اوایل دهه هشتاد ناگهان خبر رسید یکی از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس دستگیر شده است. آن هم به اتهام حمل مواد مخدر! خیلی زود مشخص شد بازیکن فوق علی اکبریان بوده که البته خودش هم درگیر اعتیاد شده بود.

همان روزها گفته شد حکمی که قرار است برایش صادر شود اعدام است اما شاید کمی تخفیف بخورد که در این صورت حکم به حبس ابد تقلیل پیدا می‌کرد.

سال‌ها بعد حکم او به 16 سال حبس کاهش پیدا کرد. اما او به تازگی و پس از گذشت 14 سال از دوران حبسش آزاد شده و البته الان برای دو ماه به مرخصی آمده است. 

علی اکبریان یکی از ستاره‌های فوتبال ایران در دهه 70 بود. او با درخشش در استقلال نام خود را مطرح کرد و سپس مقطعی هم برای پرسپولیس بازی کرد.

اکبریان پس از خداحافظی از فوتبال درگیر اتفاقات تلخی شد و به دلیل حمل مواد مخدر به زندان رفت. او در کافه خبر در خصوص این اتفاقات صحبت کرده است.

منبع: خبرآنلاین 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied