شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

خبر خوش برای طرفداران پرسپولیس| پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می‌شود؟

باشگاه پرسپولیس در راستای اقدامات خود برای باز کردن پنجره زمستانی نقل و انتقالات، مفاصاحساب مالیاتی بوژیدار رادوشویچ را دریافت کرد.

خبر خوش برای طرفداران پرسپولیس| پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز می‌شود؟

به گزارش شمانیوز، پرسپولیس و استقلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان جدید به خدمت گرفتند اما به دلیل بسته بودن پنجره آنها نتوانسته بودند بازیکنان جدید خود را ثبت کنند. استقلال به دلیل شکایت دستیاران ریکاردو ساپینتو و پرسپولیس هم به دلیل عدم پرداخت مالیات رادوشویچ از جذب بازیکن جدید منع شده بودند. حالا در جدیدترین آپدیت فیفا، پنجره نقل‌وانتقالات استقلال رسما باز شده و این تیم مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید ندارد اما پنجره پرسپولیس همچنان بسته است.

مفاصاحساب مالیاتی مربوط به دوران فعالیت بوژیدار رادوشویچ از اداره مالیات اخذ شد و امروز (چهارشنبه)، پس از ترجمه رسمی و دریافت تایید وزارت امور خارجه کشورمان، برای دروازه‌بان پیشین سرخپوشان و وکیل او ارسال خواهد شد تا اقدامات لازم برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی انجام شود.

گفتنی است بنا بر حکم کمیته انضباطی فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس پس از تسویه حساب با بازیکن باز خواهد شد. باشگاه پرسپولیس پیش از این تمام مطالبات را پرداخت کرده و فقط موضوع تسویه حساب مالیاتی باقی مانده بود.

باید دید پرسپولیس می‌تواند تا قبل از بازی با آلومینیوم پنجره خود را باز کند یا ستاره‌های جدید پرسپولیس هفته شانزدهم را از دست خواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی