شمانیوز
شما نیوز

هومن سیدی | عکس قدیمی هومن سیدی

عکس زیر خاکی هومن سیدی لو رفت | این عکس هومن سیدی همه را شوکه کرد

عکسی متفاوت و کمتر دیده شده از هومن سیدی بازیگر و کارگردان ایرانی را در خبر زیر مشاهده میکنید.

عکس زیر خاکی هومن سیدی لو رفت | این  عکس هومن سیدی همه را شوکه کرد

به گزارش شمانیوز :عکس قدیمی و کمتر دیده شده از هومن سیدی منتشر شده است. هومن سیدی هم در بازیگری و هم در مقام کارگردانی بسیار موفق است. هومن سیدی همسر سابق آزاده صمدی می‌باشد. هومن سیدی برای بار دوم ازدواج کرده است و یک دختر به نام نیل دارد.در ادامه عکس قدیمی و کمتر دیده شده از هومن سیدی را مشاهده می‌کنید .

هومن سیدی

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت؛ بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس است.فارغ التحصیل دیپلم گرافیک می باشد که با ساخت فیلم شروع کرد سپس در عرصه بازیگری درخشید و از دو تجربه زندگی زناشویی خود تنها یک فرزند دختر دارد.فرزند دوم یک خانواده رشتی با چهار فرزند است که دو برادرش «حامد» و «هامون» و خواهرش «هیلدا» نام دارد.مادرش بازنشسته نیروی دریایی و پدرش بازنشسته بانک کشاورزی است.

شروع شهرت هومن با فیلم «پابرهنه در بهشت» به کارگردانی بهرام توکلی در سال ۱۳۸۴ بود که وی را نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول جشن خانه سینما کرد.

سال ۸۶ با سریال «راه بی پایان» وارد قاب تلویزیون شد و در چهارمین تجربه تلویزیونی اش با سریال «تا ثریا» بود و آخرین بار سال ۹۲ در سریال «مهرآباد» بازی کرد.

هومن سیدی سال ۱۳۸۵ در ۲۶ سالگی با آزاده صمدی بازیگر ۲۸ ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه شروع شد

در نهایت زمانی که هنوز به شهرت نرسیده بودند ازدواج کردند تا اینکه سال ۱۳۹۲ پس از هفت سال زندگی مشترک از هم طلاق گرفتند.

هومن سیدی سال ۱۳۹۳ برای بار دوم با خانم بیتا اصلانی در سکوت ازدواج کرد که خبر آن پاییز ۱۳۹۶ با تبریک حامد بهداد برای به دنیا آمدن دخترش نیل رسانه ای شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied