شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس| آیا مدارس تبریز شنبه 28 بهمن 1402 تعطیل است ؟

در خبر زیر به جزئیات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز برای روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس| آیا مدارس تبریز شنبه 28 بهمن 1402 تعطیل است ؟

به گزارش شمانیوز :بر اساس صحبت‌های کارشناسان هواشناسی به وضعیت آب و هوایی احتمال تعطیلی مدارس برای تبریز و آذربایجان شرقی در روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ وجود خواهد داشت. به جزئیات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز برای روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت. 

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی

بر اساس صحبت‌های کارشناسان هواشناسی درباره ورود سامانه  بارشی به کشور احتمال اینکه مدارس استان آذربایجان شرقی شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ به علت ورودات هوا تعطیل شود وجود دارد. تاکنون هیچ خبری درباره تعطیلی مدارس روز شنبه منتشر نشده است به محض رسیدن جدیدترین خبرها این خبر به روز رسانی خواهد شد.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه) با ورود و فعالیت سامانه بارشی به کشور برای شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب و نیز در دامنه‌های جنوبی البرز بارش پیش‌بینی شده است.

امروز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، غرب مازندران، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و بوشهر، غرب و جنوب اصفهان، قزوین، البرز و برخی مناطق تهران و قم بارش باران و برف در برخی مناطق گاهی همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما رخ خواهد داد.

این خبر تکمیل میشود….

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی