شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | آیا مدارس البرز شنبه 28 بهمن تعطیل است ؟

در خبر زیر به جزییات احتمالی تعطیلی مدارس البرز به علت برودت هوا در روز شنبه 28 بهمن می پردازیم.

تعطیلی مدارس | آیا مدارس البرز شنبه 28 بهمن تعطیل است ؟

بر طبق صحبت‌های کارشناس هواشناسی قرار است یک سامانه بارشی جدید وارد کشور شود. بر این اساس احتمال دارد که تعطیلی مدارس برای استان البرز در روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ رخ دهد. در خبر زیر به جزئیات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان البرز در روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان البرز

با وجود پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره برودت هوا، تا لحظه انتشار این خبر هیچ اطلاعیه‌ای درباره تعطیلی مدارس استان البرز برای روز شنبه ۲۸ بهمن به دست ما نرسیده است. به محض صادر شدن اطلاعیه جدید درباره تعطیلی مدارس استان البرز در روز شنبه این خبر به روز رسانی خواهد شد.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا:

شدت بارش‌ها در ارتفاعات غربی کشور و زاگرس مرکزی و جنوبی در پایین‌دست منجر به جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

روزهای پنجشنبه تا شنبه، شرایط جوی در بیشتر نواحی کوهستانی کشور برای انجام فعالیت‌های مرتبط با کوهستان اعم از کوهنوردی، دره‌نوردی، اسکی، طبیعت‌گردی و … مخاطره‌آمیز و با احتمال خسارت جانی همراه است.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما در کشور تا سه‌شنبه آینده خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد.
 
پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی بارشی امروز در نیمه غربی کشور، دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس، فارس، بوشهر، مرکز و شمال شرق کشور فعال است.
 
فردا بارش‌ها در غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق، فارس، کرمان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از استان یزد ادامه دارد.

این خبر تکمیل میشود...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی