شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس استان اردبیل شنبه28 بهمن 1402

با توجه به شرایط آب و هوایی استان اردبیل پیش بینی می‌شود شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ مدارس این استان تعطیل شود.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس استان اردبیل شنبه28 بهمن 1402

به گزارش شمانیوز: با توجه به شرایط آب و هوایی استان اردبیل و پیش‌بینی‌های هواشناسان احتمال تعطیلی مدارس برای فردا روز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ بسیار زیاد است. در خبر زیر به جزئیات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل برای روز شنبه بیست و هشتم بهمن ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت. 

 

تکمیل یک درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل

با توجه به وضعیت آب و هوای استان اردبیل و همچنین برودت هوا پیش بینی می‌شود فردا شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ مدارس این استان تعطیل بشود. به محض رسیدن جدیدترین اطلاعیه از سوی آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس استان اردبیل در روز شنبه ۲۸ بهمن این خبر به روز رسانی می‌شود.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

 اداره کل هواشناسی استان اردبیل ضمن اعلام هشدار نارنجی و زرد، از احتمال کاهش دید بر اثر مه و کولاک برف در جاده‌ها و گردنه‌های برفگیر استان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد از سفرهای غیرضرور در مدت فعالیت سامانه بارشی خودداری کنند.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

اداره کل هواشناسی در اطلاعیه‌ای از فعالیت سامانه بارشی و سرد در این استان از عصر امروز تا ظهر روز یکشنبه خبر داد و اعلام کرد: در مدت فعالیت این سامانه ساکنان شهرهای نیر ، سرعین ، کوثر و خلخال شاهد بارش برف ، کولاک و مه‌گرفتگی خواهند بود.

 

مدارس استان اردبیل غیر حضوری شد   

به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نمین، سرعین و هیر فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی