شمانیوز
شما نیوز

فریبا نادری | عکس جدید فریبا نادری

تیپ خز فریبا نادری همه را شوکه کرد | فریبا نادری با این تیپ آبروی خودش را برد

در خبر زیر عکسی از تیپ خز و خاص فریبا نادری را مشاهده می‌کنید.

تیپ خز فریبا نادری همه را شوکه کرد | فریبا نادری با این تیپ آبروی خودش را برد

به گزارش شمانیوز :عکسی از تیپ عجیب فریبا نادری همه را شوکه کرده است. فریبا نادری بازیگر مشهور ایرانی است. همسر اول فریبا نادری مسعود رسام کارگردان بوده است. فریبا نادری برای بار دوم ازدواج کرده است و یک فرزند دختر دارد. در ادامه عکسی از تیپ عجیب فریبا نادری را مشاهده میکنید.

فریبا نادری

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان تبدیل شد. خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied