شمانیوز
شما نیوز

محمد حسین کنعانی زادگان

زندگینامه بازیکن بداخلاق پرسپولیس| محمد حسین کنعانی‌زادگان از حضور در اتوبوس جنجالی تا کتک‌کاری با هواداران

نام محمد حسین کنعانی زادگان با جنجال همراه است. کنعانی زادگان یک روز صدر اخبار حواشی می‌شود و روز دیگر با هواداران کتک کاری می‌‌کند. در ادامه بیوگرافی این بازیکنان جنجالی را با هم می خوانیم.

زندگینامه بازیکن بداخلاق پرسپولیس| محمد حسین کنعانی‌زادگان از حضور در اتوبوس جنجالی تا کتک‌کاری با هواداران

به گزارش شمانیوز، محمد حسین کنعانی زادگان متولد 3 فروردین 1373 در آبادان بازیکن فوتبال اهل ایران است. محمد حسین کنعانی زادگان فارغ التحصیل لیسانس رشته برق و مکانیک خودرو است. محمد حسین کنعانی زادگان در پست دفاع توپ می‌زند و باشگاه فعلی او پرسپولیس است.

از استقلال ماهشهر تا پرسپولیس

فوتبال حرفه ای را با استقلال ماهشهر شروع کرده و تاکنون در تیم های پرسپولیس و بیرامارپرتغال (قرضی) ، ملوان (سربازی) ، استقلال، سایپا، ماشین سازی و پرسپولیس توپ زده است.

وی سابقه حضور در رده های مختلف تیم ملی زیر 17 سال ایران ، زیر 20 سال ایران را در کارنامه خود دارد.کنعانی در نیم فصل 1390 به تیم پرسپولیس پیوست.

محمد حسین کنعانی زادگان

به ازدواج هنوز فکر نمی کنم

خب هر آدمی‌ دوست دارد که تشکیل خانواده بدهد و من هم جدا از بقیه نیستم با این حال باید قبول کنیم ازدواج مسئولیت بسیار سنگینی است و اصلا کار راحتی نخواهد بود.من تمام فکر و وقتم برای فوتبال است و واقعا فرصت فکر کردن روی موضوعات دیگر را ندارم.

محمد حسین کنعانی زادگان

دوران سربازی و ورود به استقلال

کنعانی زاده برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی به باشگاه استقلال پیوست.

تیم ملی

کنعانی زادگان سابقه بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. محمد حسین کنعانی زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال 1394 انجام داد.

مصدومیت و حذف از استقلال

کنعانی در فصل نقل و انتقالات 95-96 با عقد قراردادی 2 ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست.

او در استقلال حضور موفقی را نداشت و پس از انجام تنها دو بازی برای این تیم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد. او در پایان فصل در حالی که تنها دو بازی انجام داده بود از استقلال جدا شد.

همیشه پرسپولیسی بودم

من در تیم ماشین سازی که بیشتر یک تیم دفاعی بود سه گل زدم و سه پاس گل دادم و در ملوان هم 6 گل زدم و آمار خوبی داشتم ، اما برای من در پرسپولیس مهم حفاظت کردن و دفاع کردن از دروازه پرسپولیس است.

من از دروازه پرسپولیس مثل خانواده ام دفاع می کنم.من دست بوس همه هواداران استقلال هستم چرا که حتی با وجود اینکه می دانستند من پرسپولیسی هستم به من احترام زیادی گذاشتند.

اما می خواهم همه هواداران پرسپولیس بدانند که همیشه یک پرسپولیسی اصیل بودم.

 

جنجال انتشار فیلم صوتی

در بهمن ماه ۱۴۰۰ فوتبال ایران در سطح ملی با یک شوک عجیب و غریب روبرو شد، ماجرا مربوط به انتشار فایل صوتی منتسب به محمد حسین کنعانی زادکان مدافع تیم ملی ایران بود که در آن در حال اغوا کردن مخاطب برای دیدار با یکدیگر در اتوبوس تیم ملی بود.

با وجود تاکید بر این موضوع که روابط شخصی انسان‌ها به خودشان مربوط است، ولی داستان مسئولیت اجتماعی کنعانی زادگان و مطرح شدن اتوبوس تیم ملی به عنوان یک نماد در این پرونده، حساسیت‌ ها نسبت به این فایل صوتی را دوچندان کرد.

در نهایت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال وارد شد و این بازیکن را به دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از دو بازی ملی مسابقه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

درگیری با هواداران

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر عصر پنجشنبه در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و یک بر صفر این دیدار را واگذار کرد تا مورد انتقاد هوادارانش قرار بگیرد. این انتقادات به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و زمانی که بازیکنان قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند برخی هواداران شعارهایی علیه محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس سر دادند و ماجرای اتوبوس خبرساز تیم ملی را به او یادآوری کردند که همین امر باعث عصبانیت این بازیکن و درگیری اش با هواداران شد.

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied