شمانیوز
شما نیوز

مریم مومن | استوری مریم مومن

همدردی مریم مومن با مالباختگان کوروش کمپانی | خانم بازیگر برای مردم کشورش سنگ تمام گذاشت

مریم مومن بازیگر ایرانی یک استوری جدید در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

همدردی مریم مومن با مالباختگان کوروش کمپانی  | خانم بازیگر برای مردم کشورش سنگ تمام گذاشت

به گزارش شمانیوز :مریم مومن یک استوری اینستاگرامی در رابطه باکلاهبرداری کوروش کمپانی منتشر کرد. مریم مومن جز افرادی بوده است که دست به تبلیغ کوروش کمپانی زده بود. مریم مومن در این استوری اعلام کرد قصد شکایت علیه کوروش کمپانی را دارد. همچین مریم مومن اعلام کرد در کنار مردم خواهد بود. در ادامه استوری اینستاگرامی مریم مومن را مشاهده خواهید کرد. 

مریم مومن

کودکی مریم مومن

مریم مومن در 9 سالگی به دلیل جدایی پدر و مادرش با مادرش زندگی کرد و به گفته خودش هیچوقت در دادگاه ترجیح ندادم بعد طلاق انتخاب کنم که با پدر یا مادرم زندگی کنم، این دادگاه بود که من را به مادرم سپرد. او در زندگی حامی مادرش بود و برای زحمت های پدر و مادرش ارزش زیادی قائل است تا حدی که جایگاه کنونی را مدیون پدر و مادرش می داند. مریم مومن به دلیل جدایی پدر و مادرش فرزند مستقلی تربیت شد و از سوم راهنمایی به عنوان دستیار دندانپزشک مشغول به کار بود و مدتی هم به صورت اینترنتی کار می کرد.

 

 

شروع فعالیت هنری مریم مومن

مریم مومن فعالیت هنری اش را از زمان 5 سالگی برای بازی در فیلم کوتاه آغاز کرد و در دوران راهنمایی هم مشغول تئاتر بود. اما بصورت جدی فعالیت خود را با تئاتر دانشجوی آغاز کرد. خانم خدارحمی در سال 1396 او را برای تست سریال جدیدی به نام بانوی عمارت مطلع کرد و مریم مومن در این تست حضور پیدا کرد. جالب است بدانید که مریم مومن در زمان ساخت این سریال 19 ساله بود. بعد از انجام تست او به عنوان نقش فخر الزمان انتخاب شد و برای بازی در این سریال به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    دمش گرم