شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس| جزییات تعطیلی مدارس استان اصفهان یکشنبه 29 بهمن

در خبر زیر به جزییات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان اصفهان برای روز یکشنبه 29 بهمن 1402 خواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس| جزییات تعطیلی مدارس استان اصفهان یکشنبه 29 بهمن

به گزارش شمانیوز :با توجه به شرایط آب و هوای استان اصفهان و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی احتمال تعطیلی مدارس برای استان اصفهان در روزهای یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ وجود خواهد داشت. در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان اصفهان برای روز یکشنبه ۲۹ بهمن خواهیم پرداخت. 

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان اصفهان

با وجود سرمای شدید استان اصفهان و هشدارهای سازمان هواشناسی هنوز هیچ اطلاعیه درباره تعطیلی مدارس استان اصفهان برای روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به علت ورودت هوا و سرمای شدید هوا صادر نشده است. به محض اینکه اطلاعیه جدیدی درباره تعطیلی مدارس استان اصفهان آموزش و پرورش برای روز یکشنبه صادر بشود در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۶۴، خیابان احمدآباد با ۹۵، میدان انقلاب با ۶۸، پارک زمزم با ۸۴، خیابان پروین اعتصامی با ۶۹، بزرگراه خرازی با ۹۰، دانشگاه صنعتی با ۸۰، رهنان و خیابان فیض با ۵۷، خیابان زینبیه با ۷۱، فرشادی با ۵۶، بولوار کاوه با ۸۱، کردآباد با ۵۱ و ولدان با ۶۵ AQI در وضعیت قابل قبول است.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس 

مدارس استان اصفهان فردا یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ دایر است و کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied