شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار | بازار دلار

روند قیمت دلار در این هفته چگونه خواهد بود| این پیش بینی جالب قیمت دلار را از دست ندهید

قیمت دلار در هفته گذشته با ۵۵ به کارخود پایان داد اما در این هفته چه سرنوشتی در انتظار بازار ارز است؟

روند قیمت دلار در این هفته چگونه خواهد بود| این پیش بینی جالب قیمت دلار را از دست ندهید

به گزارش شمانیوز: قیمت دلار نظری بر ثابت ماندن ندارد و همیشه در حال تغییر است. قیمت دلار هفته پیش را با ۵۵هزارتومان به پایان رساند و در بررسی امروز به پیش بینی قیمت دلار در هفته پیش رو پرداختیم. 

در هفته‌ای که گذشت، دلار تقریبا روند قیمتی ثابتی را در پیش گرفت و علی رغم صعود و فرودهای ساعات معاملاتی، از دوشنبه تا چهارشنبه، با قیمت ۵۵ هزار و ۲۵۰ تومان به کار خود در بازار پایان داد. 

از طرفی بدلیل عدم وجود اخبار خاص در بازار، حمایتی از سوی اخبار برای هیچ یک از جبهه‌های معامله‌گران فراهم نشد و در نتیجه این موضوع قیمت دلار ثابت ماند. 

با توجه به آنچه بیان شد، باید در نظر داشت که رشد قیمت دلار در این هفته به صورت جزئی و کوتاه مدت دور از انتظار نیست اما انتظار نمی‌رود که این افزایش قیمت‌ برای مدت طولانی بر بازار تاثیر داشته باشد و بیشتر جنبه نوسان‌گیری برای معامله‌گران کوتاه مدت بازار دارد. 

فعلا آنچه که در روند معاملات بازار مشخص است این است که بین خریداران و فروشندگان از لحاظ توان مالی یک توازن بر قرار است که می‌تواند قیمت را در نواحی کنونی حفظ کند و فعلا نشانه‌ای از ورود پول تازه به بازار احساس نمی‌شود./دنیای اقتصاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied