شمانیوز
شما نیوز

معرفی دیگنیتی پرستیژ| بررسی دیگنیتی پرستیژ

تست و بررسی خودرو دیگنیتی پرستیژ | امکانات باور نکردنی این خودرو را ببینید + فیلم

در ویدو زیر به بررسی و مشخصات دیگنیتی پرستیژمی پردازیم.

تست و بررسی خودرو دیگنیتی پرستیژ | امکانات باور نکردنی این خودرو را ببینید + فیلم

به گزارش شمانیوز :دیگنیتی پرستیژ نسخه ارتقا یافته و قوی تر دیگنیتی پرایم است. خودروهای دیگنیتی پرستیژ معمولاً به معنای طراحی و ساخت درخشان، باکیفیت و معتبر هستند که قدرت و اعتبار را به خریدار ارائه می‌دهند. خودرو دیگنیتی پرستیژ به طور کلی با استفاده از مواد با کیفیت عالی، طراحی زیبا و فناوری‌های پیشرفته ساخته می‌شوند تا به خریداران احساس پرستیژ و ارزش افزوده بخش دهند. دیگنیتی پرستیژ در بخش فنی اما بیشترین تفاوت را با دیگنیتی پرایم داشته و خودرویی قوی‌تر از نسخه قبلی است. در ادامه بررسی بیشتر خودرو دیگنیتی پرستیژ می پردازیم. 

 ظاهر دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ در بخش طراحی ظاهری تفاوت چندانی با دیگر برادرش یعنی دیگنیتی پرایم نداشته و تنها در برخی جزئیات میان این دو خودرو اختلافاتی وجود دارد. در نمای جلو چراغ‌هایی کشیده ای تعبیه شده که ظاهر این خودرو را بیش از پیش تهاجمی و خشن کرده و همچنین جلوپنجره نیز متصل به چراغ ها با ظاهری کهکشانی طراحی شده است. فرم سپر اما تنها تفاوتی در بخش جلوی خودروست که ظاهری اسپرت‌تر از قبل پیدا کرده و چراغ های مه شکن نیز حذف شده اند. 

دیگنیتی پرستیژ

در قسمت عقب دیگنیتی پرستیژ اما شاهد طراحی بروز بر اساس ترند روز طراحی دنیا هستیم که در آن چراغ‌های عقب طراحی کشیده و نسبتا باریکی داشته و به یکدیگر از طریق یک نوار LED نازک وصل شده‌اند. چراغ‌ها به صورت کامل بر روی درب صندوق طراحی شده و به همین خاطر یک سری چراغ نیز بر روی سپر خودرو تعبیه شده است. بر روی سپر نیز علاوه بر چراغ‌ها برخلاف نسخه پرایم، دو خروجی دوگانه اگزوز واقعی نیز تعبیه شده تا بیش از پیش نشان دهد که با یک خودروی اسپرت روبرو هستیم. 

دیگنیتی پرستیژ

طراحی داخلی دیگنیتی پرستیژ

درون کابین دیگنیتی پرستیژ شاهد یک طراحی جذاب و نسبتا مدرنی هستیم که بیشتر سلایق را پوشش می‌دهد. داشبورد میانی همچنان مثل قبل کمی مایل به سمت راننده طراحی شده و بر روی آن ابتدا دریچه‌های تهویه مطبوع قرار گرفته و پس از آن یک صفحه نمایش لمسی بزرگ قرار گرفته است. در بخش انتهایی داشبورد نیز یک صفحه نمایش لمسی برای کنترل سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده است. 

فرمان خودرو به صورت D کات طراحی شده و در دل خود یک غربیلک ۳ شاخه به همراه کلیدهای کنترلی سیستم مالتی مدیا و کروز کنترل را جای داده است. صفحه کیلومتر شمار اما یکی از تفاوت های نسخه پرستیژ با نسخه پرایم است که در این خودرو به صورت تمام دیجیتالی درآمده است. اما همچنان مانند قبل یکی از نکات منفی کابین این خودرو استفاده از قطعات دکوراتیو با رنگ مشکی پیانویی براق است که در کوتاه مدت خط و خش‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند.

به غیر از قسمت هایی که به رنگ مشکی پیانویی در آمده اند دیگر قسمت های داشبورد و کابین متریال نسبتا با کیفیتی داشته و حس بدی را به مالک منتقل نمی کنند. از طرفی فضای کابین این خودرو نیز با اینکه با یک خودروی کراس اوور کوپه روبرو هستیم اما قابل قبول ارزیابی شده و خودروی جاداریست. 

 

امکانات رفاهی و ایمنی

دیگنیتی پرستیژ در بخش امکانات به مواردی همچون ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، سیستم پایش باد لاستیک  (TPMS)، سیستم کنترل کشش، سانروف، حالت های مختلف رانندگی، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بی‌سیم، نورپردازی داخلی، سنسور عقب، صندلی ۱۰ حالته برقی راننده، صندلی ۴ حالته برقی شاگرد، گرم‌کن صندلی های جلو، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور و سیستم تهویه اتوماتیک مجهز شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied