شمانیوز
شما نیوز

احمد نوراللهی

زندگینامه گلزن دقایق حساس پرسپولیس| احمد نوراللهی از سربازی در دقایق اضافه تا استرس از دیدن علی دایی!

احمد نوراللهی که ماجرای سربازی رفتنش در سال 96 بسیار سر و صدا کرده بود؛ در حال حاضر در باشگاه الوحده مشغول بازی است. در ادامه بیوگرافی وی را با هم می‌خوانیم.

زندگینامه گلزن دقایق حساس پرسپولیس| احمد نوراللهی از سربازی در دقایق اضافه تا استرس از دیدن علی دایی!

به گزارش شمانیوز، احمد نوراللهی( متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۱ در آزادشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. احمد نوراللهی در حال حاضر در پست هافبک برای باشگاه الوحده بازی می‌کند . احمد نوراللهی در ۲۲ خردادماه ۱۳۹۳ به باشگاه پرسپولیس پیوست و در تیم های فولاد یزد و البته تراکتورسازی هم بازی کرده است . احمد نورالهی با گل در دقیقه ۱۲۰ در برابر سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی منجر به صعود باشگاه پرسپولیس به فینال جام حذفی و قهرمانی شد.

احمد نوراللهی به صورت حرفه ای فوتبال را از شهرداری آزادشهر زیر نظر جواد قزلسفلو آغاز کرد و چند وقتی بعد با تیم نونهالان شموشک گلستان به میدان رفت.

احمد نوراللهی

بازی وی در لیگ نونهالان سبب دیده شدنش شد و پس از انحلال این تیم از طریق معرفی یکی از مربیان قبلی اش درسال 89 وقتی 16 ساله بود به تیم جوانان میلاد یزد پیوست. چند وقتی بعد بازیکن تیم امید و بزرگ سال فولاد یزد در لیگ گروه نخست بازی کرد.

نمایش خیره کننده وی سبب شد فولاد یزد به لیگ گروه دوم سقوط نکند. وی در سال 93 با قرارداد 3 ساله به پرسپولیس تهران پیوست و در دبی 4 تایی معروف با باشگاه استقلال بنیان گذار گل اول باشگاه پرسپولیس بود.

پیوستن به باشگاه پرسپولیس

در ۲۲ خردادماه ۱۳۹۳ بصورت رسمی به تیم باشگاه پرسپولیس تهران پیوست و آغاز آوازه رو در فوتبال بود.توانست تجربه بازی در لیگ برتر را در این تیم بزرگ پرطرفدار قرمزپوش کسب کند.

سربازی در تراکتورسازی

در سال ۱۳۹۶ دوره سربازی وی فرا رسید و برای طی کردن زمان سربازی به تیم تراکتورسازی تبریز رفت ولی پس از یک سال دوباره به تیم باشگاه پرسپولیس آمد و با قرارداد سه ساله در این تیم ماند.وی سابقه بازی در تیمهای ملی ایران را در رده های سنی گوناگون دارد.

مشکل خدمت

او بعد از حضور در تراکتور و گذراندن سربازی به علت نداشتن مدرک دوره های تیراندازی مجبور شد دوباره به پادگان برگردد و دوره آموزش را ببیند اما در نهایت با رایزنی مسئولان بخشیده شد !

تیم ملی

او زمانی که در یزد بازی می کرد به تیم زیر ۱۷ سال دعوت شد؛ سپس ۶ بازی در تیم ملی زیر ۲۰ سال و ۷ بازی برای زیر ۲۳ سال انجام داد و در زمان علی دایی به تیم ملی بزرگسالان پیوست.

ازدواج

احمد نوراللهی در خرداد ۹۷ به جرقه متاهلان پیوست و ازدواج کرد.

احمد نوراللهی

علاقه به والیبال

بچه های گلستان کشتی گیرند یا والیبالیست، منم والیبال را خیلی دوست داشتم و اتفاقا پشت خطزن بودم، یک جورایی شهرام محمودی آزادشهر بودم.

استرس دیدن علی دایی

اولین بار که علی دایی را در باشگاه پرسپولیس دیدم دچار استرس شدم، تمام بدنم یخ کرد و عرق کف دستانم نشست باور نمی کردم آقای گل جهان را از نزدیک ببینم. اتفاقا بعد با طارمی صحبت کردم متوجه شدم او هم همچین حالتی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied