شمانیوز
شما نیوز

تست و بررسی خودرو Jac J4 | مشخصات Jac J4

تست و بررسی خودرو Jac J4 | امکانات خاص این خودرو راببینید + فیلم

در ویدیو زیر به تست و بررسی بیشتر خودروJac J4 پرداخته ایم.

تست و بررسی  خودرو Jac J4  | امکانات خاص این خودرو راببینید + فیلم

 

به گزارش شمانیوز :خودرو Jac J4 یک خودرو شهری کوچک و اقتصادی است که توسط شرکت چینی JAC Motors تولید می‌شود. خودرو Jac J4 دارای طراحی جذاب و مدرن، امکانات راحتی و ایمنی مناسبی برای قیمت خود دارد. خودرو Jac J4 با موتورهای بنزینی 1.5 لیتری و یا 1.6 لیتری، خودرو Jac J4 انتخاب مناسبی برای استفاده در شهرهای پرترافیک و با زوایای کوچک می‌باشد. اگر به دنبال خودروی کوچک و سبک برای استفاده روزمره هستید، Jac J4 می‌تواند گزینه‌ای قابل توجه باشد. در ادامه بررسی و تست خودرو Jac J4 می پردازیم.

مشخصات فنی

جک J4 از همان پیشرانه ۱.۵ لیتری استفاده می‌کند که قبلا زیر کاپوت جک J5 قرار داشت و بدین ترتیب کرمان موتور توانست در هزینه‌هایش برای استفاده از یک موتور جدید صرفه‌جویی کند. یک گیربکس CVT اقتصادی که دارای حالت‌های رانندگی در برف و اسپرت است، قدرت ۱۰۳ اسب بخاری موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. البته عملکرد جعبه دنده جک J4 چندان جالب نیست.

سری اول جک جی ۴ که از سال ۹۷ تولید می‌شد، در مقایسه با رقبا از آپشن‌های کمتری برخوردار بود و همین‌طور در چرخ‌های عقب ترمز کاسه‌ای داشت.

اما با توجه به اجباری بودن استانداردهای ۸۵گانه خودرویی، سری جدید جک J4 با آپشن‌های بیشتری از تابستان ۱۴۰۱ روانه بازار شده است. مدل جی۴ جدید، به سیستم کنترل پایداری (ESP) مجهز می‌شود که وظیفه جلوگیری از انحراف خودرو را دارد.

ترمزهای چرخ‌های عقب در سری جدید این سدان جمع و جور، دیسکی شده است و بدین ترتیب هر چهار چرخ ترمز دیسکی دارند.

خودرو Jac J4

طراحی داخلی

پس از ورود به کابین جک J4 با محیطی قابل قبول طرف می‌شوید که دارای طراحی‌ متناسبی است. چینش مناسب دکمه‌ها روی کنسول میانی، از جمله ویژگی‌های مثبت کابین جک جی ۴ به حساب می‌آید. غربیلک فرمان طرحی آشنا مشابه با دیگر محصولات جک موجود در بازار ایران دارد و کیلومترشمار دو نشانگر آنالوگ و نمایشگر دیجیتال کامپیوتر سفری را درون خود جای داده است.

نبود نمایشگر لمسی در نسخه‌های قدیمی جک J4 کاملا به چشم می‌آمد. اما در جک جی ۴ نیو، یک نمایشگر لمسی مجهز به اندروید روی داشبورد نصب شده است تا کابین کمی به‌روزتر و مدرن‌تر دیده شود.

پلاستیک داشبورد از کیفیتی متناسب با رنج قیمت خودرو برخوردار است که در کل می‌توان سطح کیفی آن را قابل قبول تلقی کرد. ردیف جلو فضایی جادار را در اختیار سرنشینان می‌گذارد، اما صندلی‌های ردیف عقب محدودیت‌هایی را برای سرنشینان بلندقد در بخش سر یا فضای پا خواهد داشت. صندوق عقب جک J4 با توجه به ابعاد جمع و جور خودرو جادار است و ۵۵۰ لیتر گنجایش را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

خودرو Jac J4

آپشن ها و امکانات

کرمان موتور برای اینکه همچنان بتواند مشتریان را به سمت جک J4 جلب کند و در ضمن، برای رعایت استانداردهای ۸۵گانه خودرویی کشور، محصولش را از سال ۱۴۰۱ از نظر ایمنی و رفاهی مجهزتر کرده است.

جک J4 جدید به ترمزهای دیسکی چرخ‌های عقب، نشانگر تعویض دنده، کنترل پایداری، دی لایت و نمایشگر اطلاعات و سرگرمی مجهز شده است. هر چند همچنان نبود امکاناتی مثل دوربین عقب و سانروف در این خودرو به چشم می‌آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اتومبیل جک اس 5 وجی 4 اتومبیل بسیار زیبا وازنظر فناوری عالیست بنده 6سال اس5 شاسی بلند داشتم وچند سال هم جی4بسیار راضی هستم حق نگهدار