شمانیوز
شما نیوز

کریم انصاری

کریم انصاری فرد در کنار همسر خارجی اش در روز ولنتاین | بازیکن معروف چه کادویی برای همسر یونانی اش گرفته

کریم انصاری فرد بازیکن معروف فوتبال ایران و کادو ولنتاین آن به همسرش در ادامه مشاهده خواهید کرد.

کریم انصاری فرد در کنار همسر خارجی اش در روز ولنتاین | بازیکن معروف چه کادویی برای همسر یونانی اش گرفته

به گزارش شمانیوز: کریم انصاری فرد در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ در اردبیل به دنیا آمد کریم انصاری فرد  بازیکن فوتبال اهل ایران است و هم‌اکنون عضو باشگاه آ.ا. ک آتن یونان است. او سابقه بازی در تیم‌های سایپا، پرسپولیس و تراکتور را دارد.

کریم انصاری

باشگاه‌ پرسپولیس

بعد از درخشش در سایپا، در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۲ کریم انصاری فرد با قراردادی سه‌ساله به طور رسمی به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در پرسپولیس شماره ۹ را پوشید. همینطور اولین گل خود را در یک بازی پیش از فصل با آلومینیوم به نتیجه رساند. اولین بازی رسمی کریم انصاری فرد برای پرسپولیس در یک مسابقه مقابل صنعت نفت بود و گل اول رسمی‌اش را هم در مقابل گهر زاگرس به نتیجه رساند. وی نخستین هتریک خود را به عنوان بازیکن پرسپولیس در مقابل پیکان تهران انجام داد.

 

کریم انصاری فرد در رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در مقابل ملوان هم هتریک دیگری کرد. وی همینطور گل اول پرسپولیس را در فینال جام حذفی به نتیجه رساند. در ابتدای فصل، انصاری فرد نخست تصمیم گرفت تا در پرسپولیس با وجود پیشنهادهایی از سپاهان، تراکتور سازی و دو مشتریلیگ امارات متحده عربی بماند؛ ولی در آخر از پرسپولیس به‌همراه سرمربی این تیم جدا گردید.

 

باشگاه‌ تراکتورسازی

کریم انصاری فرد در ۲۳ تیر ۱۳۹۲ به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. بعد از پیوستن کریم انصاری فرد به تراکتورسازی تبریز به علت ارسال نشدن سر وقت مدارک به سازمان لیگ، او نتوانست تیم در بازی اول لیگ برتر ایران را همراهی کند. بعد از آن، بعضی خبرگزاری‌ها به علت فسخ نشدن به هنگام قرارداد انصاری فرد با پرسپولیس خبر از محرومیت او تا نیم‌فصل اول دادند. به هر صورت، او توانست در دومین بازی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد، حضور داشته باشد. اولین گل انصاری فرد برای تیم تراکتورسازی تبریز مقابل تیم ذوب آهن به نتیجه رسید.

 

باشگاه‌ اوساسونا

کریم انصاری‌ فرد با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال اوساسونا پیوست؛ ارگان خبری باشگاه اوساسونا، عکسی از کریم انصاری‌ فرد با پیراهن پرسپولیس منتشر کرد و درباره این بازیکن، توضیحاتی داد و شماره او را ۱۲ اعلام کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied