شمانیوز
شما نیوز

بازیکن انگلیسی| کاشت ماری جوانا

اتفاق عجیب برای ستاره فوتبال| کاشت ماری جوانا در خانه بازیکن انگلیسی

در اتفاقی عجیب پلیس متوجه شد خانه یکی از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس به مزرعه ماری‌جوانا تبدیل شده و این ستاره مجبور به اثبات بی‌گناهی خود شد.

اتفاق عجیب برای ستاره فوتبال| کاشت ماری جوانا در خانه بازیکن انگلیسی

به گزارش شمانیوز، یک باند خلافکار خانه یکی از ستاره‌های لیگ برتر انگلیس را تصرف کردند و مستأجر او را مجبور کردند که به آنهااجازه دهد در خانه ماری‌جوانا پرورش دهند. مستاجر که یک زن بوده مجبور بود تمام آن مدت در محاصره صدها گیاه زندگی کند. پلیسبه خانه یورش برد و این بازیکن لیگ برتری به عنوان صاحب خانه متهم اصلی پرونده شناخته شد. اما در نهایت با ارائه مدارک لازم ثابتکرد که آن زمان در خانه سکونت نداشت و خانه در دست مستاجر بوده است. پلیس همچنین مستاجر را بدون هیچ اتهامی آزاد کرد.

نشریه سان به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «این بازیکن صاحب خانه‌ای در شمال غرب است. یکی از اعضای خانواده‌اش این املاک رامدیریت می‌کند، اما هیچکدام باورشان نمی‌شد که پلیس یک مزرعه ماری‌جوانا در خانه پیدا کرده. پلیس گیاهان را از بین برد و بازیکنباید ثابت می‌کرد که در آن زمان شخص دیگری در خانه زندگی می‌کرد.»

بر اساس قانون، تولید و نگهداری ماری‌جوانا جرمی است که می‌تواند تا ۱۴ سال حبس داشته باشد. صاحبان املاکی که شک وتردیدشان به این فعالیت غیرقانونی را گزارش نکنند می‌توانند مسئول شناخته شوند و با همان مجازات روبرو شوند.

تعداد مزارع ماری‌جوانا در خانه‌ها در حال افزایش است. در ماه ژوئن بیش از ۱۰۰۰ خانه مورد بررسی قرار گرفتند و گیاهانی به ارزش۱۳۰ میلیون پوند کشف و ضبط شد و ۱۰۰۰ مظنون دستگیر شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied