شمانیوز
شما نیوز

سیما تیرانداز | تیپ سیما تیرانداز

تیپ دهه شصتی سیما تیرانداز غوغا به پا کرد | خانم بازیگر با این عکسش همه رو مبهوت خودش کرد

در خبر زیر عکسی متفاوت از سیما تیرانداز را مشاهده میکنید که مربوط به سریال دراکولا است.

تیپ دهه شصتی سیما تیرانداز  غوغا به پا کرد | خانم بازیگر با این عکسش همه رو مبهوت خودش کرد

به گزارش شمانیوز :عکسی متفاوت از سیما تیر انداز را مشاهده خواهید کرد. تیپ دهه شصتی سیما تیرانداز بسیار جالب و دیدنی است. این تیپ سیما تیرانداز مربوط به سریال دراکولا می باشد. سیما تیرانداز در زمینه تاتر نیز فعال بوده است. در ادامه عکسی قدیمی از سیما تیرانداز را مشاهده میکنید.

سیما تیرانداز

بیوگرافی سیما تیرانداز 

سیما تیرانداز (زادهٔ ۹ شهریور ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

پدر وی اهل یزد و مادرش اهل ملایر است و خودش از کودکی بزرگ شده تهران است. دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدهٔ سینما و تئاتر است.آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه‌های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشهٔ صدا و سیما ازدواج کرد ولی اکنون از هم جدا شده‌اند و او سپس همسر مجید نصیری جوزانی بازیگر فیلم جاده‌های سرد شد . او یک فرزند پسر دارد.

 


 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied