شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس| عبدالکریم

زندگی جالب ستاره قطری در تهران| عبدالکریم چه طور در پرسپولیس تمرین می‌کند؟

ستاره قطری پرسپولیس که به هوای سرد عادت ندارد؛ با سبک و سیاق متفاوتی در تمرینات حاضر می‌شود.

زندگی جالب ستاره قطری در تهران| عبدالکریم چه طور در پرسپولیس تمرین می‌کند؟

به گزارش شمانیوز، تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل توانست ستاره های مورد نظرش را جذب کند. یکی از این ستاره های عرب که به پرسپولیس پیوست عبدالکریم بود. حالا وی در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود اما با سبک و سیاق متفاوت؛ این پوشش زمستانی ناشی از زندگی او در قطر است، جایی که اغلب خبری از زمستان نیست و بیشتر به تابستان‌های گرم و سوزان مشهور است.

او حالا به ایران آمده که اگرچه شاید پایتختش زمستان چندان سردی را تجربه نکرده، اما برای عبدالکریم، حس متفاوت و سوز عجیبی را به همراه داشته است.

عبدالکریم اغلب در تمرینات پرسپولیس لباس گرم‌تری نسبت به بقیه بر تن داشته و تنها بازیکن این تیم محسوب می‌شود که با کلاه تمرین می‌کند تا به این شکل نشان دهد که حتی هوای 7-8 درجه بالای صفر تهران هم برای او سرد است.

او که به نوعی از فوتبال قطر تبعید شده و با وجود سابقه کاپیتانی در جام جهانی، جام ملت‌ها و دومین قهرمانی آسیا را هم از دست داده، مهمترین خرید زمستانی پرسپولیس محسوب می‌شود که شاید معادلات را برای این تیم عوض کند.

البته فعلا موانع مالیاتی و مالی باعث شده تا پنجره پرسپولیس بسته بماند و به همین دلیل عبدالکریم نیز به نوعی کلافه شده و چشم انتظار پاسخ مثبت مدیران باشگاه برای بازی مانده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied