شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما

بهاره رهنما عکس همسر سومش را منتشر کرد | کولاک عکس همسر بهاره رهنما در فضای مجازی

عکسی از بهاره رهنما و فردی در فضای مجازی منتشر شده است، که بسیاری از مخاطبان این فرد را همسر بهاره رهنما تلقی کرده‌اند، اما سایت شما نیوز صحت و واقعی این عکس را تائید نمی کند و تاکنون خبر رسمی به عنوان همسر سوم بهاره رهنما منتشر نشده است.

بهاره رهنما عکس همسر سومش را منتشر کرد  | کولاک عکس همسر بهاره رهنما در فضای مجازی

به گزارش شمانیوز؛ بهاره رهنما یکی از بازیگری است که به هر ریسمانی برای جلب توجه دست می‌زند. از ماجرای جدایش گرفته تا ازدواج مجدد با حاجی و گرفتن مراسم ازدواج، سالگرد، تولد، ماهگرد و... جورباجور بعد از جدایی از حاجی نیست آروم نشسته و هر روز با یه نظرریه و یا یک تصویر متفاوت ظاهر می‌شود. از تصویر لاغری شدیدش گرفته تا این تصویر ورزشیش، شما مخاطبان شما نیوز وقتی اسم بهاره رهنما میاد یاد کدوم از حرکات جنجالیش میفتید؟   عکسی از بهاره رهنما و فردی در فضای مجازی منتشر شده است، که بسیاری از مخاطبان این فرد را همسر بهاره رهنما تلقی کرده‌اند، اما سایت شما نیوز  صحت و واقعی این عکس را تائید نمی کند و تاکنون خبر رسمی به عنوان همسر سوم بهاره رهنما منتشر نشده است. 

بهاره رهنما

ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد. ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد.امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

 

بهاره رهنما

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied