شمانیوز
شما نیوز

الهام حمیدی

این سلبریتی ها زندانی می شوند؟| الهام حمیدی به زودی پشت میله های زندان است ؟

در قضیه کوروش کمپانی نیز با توجه به اینکه افراد مشهوری این کمپانی را تأیید و تبلیغ کرده‌اند و موجب ورود ضرر و زیان مادی و معنوی زیادی به شهروندان شده‌اند، می‌توان ضرر را به دلایل زیر منتسب به سلبریتی‌ها دانست.

این سلبریتی ها زندانی می شوند؟| الهام حمیدی به زودی پشت میله های زندان است ؟

به گزارش شما‌نیوز؛ افراد مشهوری در قضیه کوروش کمپانی از الهام حمیدی گرفته تا سید جواد هاشمی از مردم معذرت خواهیی کردن، تبلیغ بازیگران از کوروش کمپانی باعث اعتماد مردم به این شرکت و در نهایت سوخت سرمایه هاشون شد.  در قضیه کوروش کمپانی نیز با توجه به اینکه افراد مشهوری این کمپانی را تأیید و تبلیغ کرده‌اند و موجب ورود ضرر و زیان مادی و معنوی زیادی به شهروندان شده‌اند، می‌توان ضرر را به دلایل زیر منتسب به سلبریتی‌ها دانست.

در این قضیه انتساب تخلف به شرکت مانع انتساب مسئولیت به شخص دیگر نیست. درست است که شخص مشهور حق دارد از حق شهرت خود استفاده کند و از راه تبلیغات کسب درآمد کند ولی باید مسئولیت‌های ناشی از فریب‌دادن مخاطبین خود را بپذیرد

نکته‌ای که در این میان قابل ذکر است، این است که ممکن است ادعا شود خود این افراد مشهور هیچ اطلاعی از ضرری که این شرکت به مردم وارد کرده‌، نداشتند و به نوعی خودشان نیز قربانی این شرکت بوده‌اند در پاسخ به این موضوع می‌توان گفت اگر سلبریتی‌هایی که اقدام به تبلیغ این شرکت کرده‌اند، علم به ماهیت این شرکت و قصد این شرکت در فریب مردم داشته باشند، بی‌شک دارای مسئولیت کیفری اعم از حبس و... هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied