شمانیوز
شما نیوز

محمد حسین کنعانی زادگان

رای کمیته انضباطی صادر شد | محمد حسین کنعانی زادگان نقره داغ شد

محمد حسین کنعانی زادگان به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رای کمیته انضباطی صادر شد | محمد حسین کنعانی زادگان نقره داغ شد

به گزارش شمانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر عصر پنجشنبه در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و یک بر صفر این دیدار را واگذار کرد تا مورد انتقاد هوادارانش قرار بگیرد. این انتقادات به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و زمانی که بازیکنان قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند برخی هواداران شعارهایی علیه محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس سر دادند و ماجرای اتوبوس خبرساز تیم ملی را به او یادآوری کردند که همین امر باعث عصبانیت این بازیکن و درگیری اش با هواداران شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی حسین کنعانی‌زادگان، بازیکن پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه آلومینیوم اراک نیز به دلیل پرتاب تارنجک و عدم کنترل جمعیت و تماشاگرانش به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در مسابقات رسمی که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود، محکوم شد و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied