شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | آیا مدارس اردبیل شنبه 5 اسفند 1402 تعطیل است ؟

در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل برای روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس | آیا مدارس اردبیل شنبه 5 اسفند 1402 تعطیل است ؟

به گزارش شمانیوز :با توجه به برودت هوا در استان اردبیل و بین التعطیلین بودن روز شنبه ۵ اسفند احتمال تعطیلی مدارس برای استان اردبیل در روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ وجود خواهد داشت. در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان اردبیل برای روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

با وجود صخبت‌های کارشناسان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید به کشور و برودت هوا در استان اردبیل هنوز هیچ خبری درباره تعطیل شدن مدارس استان اردبیل برای روز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ به دست ما نرسیده است به محض اینکه اطلاعیه جدیدی از سوی آموزش و پرورش برای تعطیل شدن مدارس استان اردبیل در روز شنبه صادر بشود در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

 براساس آخرین نقشه های هواشناسی، از امروز تا عصر جمعه (۴ اسفند) آسمان استان غالباً ابری، در اوایل صبح مه آلود همراه با وزش باد و در برخی مناطق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

از اواخر وقت روز جمعه تا صبح روز دوشنبه (۷اسفند) جو استان ناپایدار بوده و با تقویت جریانات شمالی ضمن افزایش ابر و وزش باد شرقی (گاهی تند)، رخداد مه، کاهش محسوس دمای هوا و بارش باران و برف در سطح استان انتظار می رود.

 

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس

بر اساس نقشه‌های هواشناسی از اواخر وقت امروز جو استان ناپایدار شده و سبب کاهش دمای هوا، افزایش ابر و بارش برف و باران در سطح استان می‌شود.

در حال حاضر دمای هوای اردبیل ۹ درجه سلسیوس بوده و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته منفی ۶ درجه سلسیوس همچنین بیشینه دمای اردبیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درجه سلسیوس بوده است.

 

مدارس مشگین‌شهر مجازی شد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

به علت برودت هوا و بارش برف، فعالیت آموزشی مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی شهرستان مشگین شهر در نوبت صبح فردا غیرحضوری است.

مقطع متوسطه اول مدارس روستایی این شهرستان نیز در نوبت صبح فردا غیرحضوری است.

 

مدارس سرعین غیرحضوری شد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل: آموزش در شهرستان سرعین طی فردا در دوره پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied