شمانیوز
شما نیوز

خودرو KMC T8

رونمایی از KMC T8 جدیدترین محصول کرمان موتور | KMC T8 قدرتمند و باابهت پا به میدان رقابت گذاشت + فیلم

در خبر زیر به بررسی و معرفی خودرو KMC T8 می پردازیم.

رونمایی از KMC T8 جدیدترین محصول کرمان موتور | KMC T8 قدرتمند و باابهت پا به میدان رقابت گذاشت + فیلم

به گزارش شمانیوز :خودرو KMC T8، جدیدترین محصول کرمان موتور، یک پیکاپ دو دیفرانسیل قدرتمند و باابهت است . خودرو KMC T8 به عنوان رقیبی برای خودروهایی مانند فوتون تونلند و آمیکو آسنا به بازار ایران عرضه شده است. خودرو KMC T8 از یک موتور 2 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر بهره می برد و به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز است. خودرو KMC T8 ظرفیت حمل بار 1 تن و قابلیت یدک کشی 3 تن را دارد و از امکاناتی نظیر سانروف، دوربین 360 درجه، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی های چرمی و سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی بهره می برد. در ادامه به بررسی ومعرفی بیشتر خودرو KMC T8 می پردازیم. 

ظاهر و ابعاد KMC T8

هنگامی که به KMC T8 نگاه می کنیم، با یک پیکاپ متوسط طرف هستیم و به خاطر قابلیت دو دیفرانسیل، ارتفاع به نسبت خوبی را از سطح زمین دارد. این پیکاپ به یک فضای بار قابل قبولی مجهز است که می توان به صورت استاندارد ۸۴۰ کیلوگرم بار را داخل اون قرار داد. اما جای خالی لاینر یا همان کفپوش پلاستیکی در بخش بار T8 دیده می شود و عدم این ویژگی ساده، به نوعی کم کاری در تولید این پیکاپ از سوی کرمان موتور تلقی می گردد.

وقتی به نمای جانبی T8 نگاه می کنیم، با خطوط ساده ای طرف هستیم که توانسته است تا این خودروی چینی را محصولی عضلانی جلوه دهد. بخش جلوی T8 طراحی خوبی دارد و جلو پنجره کرومی بزرگ آن توجه زیادی رو جلب می کند. البته که در نسخه های تولیدی جدید، این جلو پنجره کرومی به طرح مشکی مات تبدیل شده است. نشان KMC  هم ابعاد بزرگی را دارد و تا حدی ظاهر خوبی را برای بخش جلوی ماشین فراهم نموده است. کاسه چراغ خودرو هم سبکی مدرن دارد و چراغ روشنایی روز آن به صورت LED کار شده است. با دقت بیشتر به کاسه چراغ های T8 می بینیم که فناوری سیستم نوردهی این خودرو توسط جک روی چراغ ها نوشته شده است. KMC T8 به کاسه چراغ هایی با نور زنون مجهز بوده و سنسور نور را هم دارد.

در بخش کابین KMC T8 با یک طراحی معمولی، اما مناسب مواجه می شویم که می تواند نظر بسیاری را به سمت خود بکشاند. تزئینات کار شده در کابین این پیکاپ دو دیفرانسیل تا حدی سبکی متفاوت از این دسته از خودروهای کار و تجاری را به سرنشیان القا می کند. البته باید در نظر گرفت که محل قرارگیری بخشی از امکانات، آن چنان ایده آل در کابین T8 تعبیه نشده اند. به عنوان مثال مدل و محل نصب نمایشگر لمسی T8 به گونه ای است که در برخی موارد، انعکاس نور بیرون خودرو در آن به شکل کامل دیده می شود و سبب می گردد تا راننده آن چنان تصویر واضحی را در این نمایشگر نداشته باشد.

در بحث کابین KMC T8 باید گفت که اصول اتاق و پلتفرم بخش سرنشینان این پیکاپ کرمان موتور و جک، کاملاً با خودروهایی مانند آمیکو آسنا، مکث کلوت، فوتون تونلند و… مشابه است. برای همین می توان گفت که T8 برتری در بخش فضای کابین نسبت به رقبا ندارد و مانند سایر پیکاپ های نام برده، فضای سرنشین جلو و عقب مناسبی را در اختیار افراد می گذارد.

در کل می توان گفت که KMC T8 در جایگاه یک پیکاپ طراحی خوب و قابل قبوبی را دارد و در مقایسه با رقبا، می تواند سلیقه بیشتری از مشتریان بازار هدف این دسته از خودروها را به سمت خود بکشاند.

​ کی ام سی T8​

امکانات پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

KMC T8 کرمان موتور در جایگاه یک پیکاپ دو دیفرانسیل که امروز قیمتی بیش از ۸۵۰ میلیون تومان را در کارخانه دارد، امکانات خوب و قابل قبولی را در اختیار مالکان خود می گذارد. دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی (تنها در حالت تک دیفرانسیل عقب این قابلیت فعال است)، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی، ترمز ABS و EBD، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، سنسور باد تایرها، سنسور نور، چراغ های زنون، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تهویه الکتریکی دستی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ ها، کامپیوتر سفری و… از جمله امکانات قابل مشاهده در پیکاپ KMC T8 است.

 

نکات مثبت در تست و بررسی KMC T8 

۱- طراحی به روز

۲- امکانات رفاهی مناسب

۳- فضای بار و کابین مناسب

۴- شتاب قابل قبول

۵- تعویض دنده های خوب

۶- قابلیت آفرودی مناسب

KMC T8

قدرت و توان بالا

  • موتور 2000 سی سی با حداکثر قدرت 174hp در 5500rpm و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در طیف دور موتوری 1800 الی 4000 دور در دقیقه شتاب اولیه مناسبی را رقم می زند.
  • گیربکس دنده ای 6 سرعته : وجود این گیربکس تجربه سفری دلچسب تر در طبیعت را برایتان به ارمغان می آورد.

 

مشخصات فنی کی ام سی T8

کی ام سی T8 در بخش فنی به یک پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز شده که توانایی تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود. کی ام سی T8 مانند دیگر خودروهای پیکاپ و آفرودی این امکان را دارد تا در حالت‌های مختلف نیروی پیشرانه را به سوی چرخ‌ها انتقال داده و قابلیت‌های بیراهه نوردی خود را بیشتر کند. یکی از نکات مثبت T8 در دسترس بودن حداکثر گشتاور از دور ۱۸۰۰ است و این سبب می‌شود تا بیشترین گشتاور در دورهای پایین و متوسط در اختیار راننده باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام وقتتون بخیرخیلی هم عالی ولی کاش شرایط اقساطی داشتن تاماهم می تونستیم بخریم.

  • ناشناس

    کی ام سی