شمانیوز
شما نیوز

پردیس افکاری

پردیس افکاری چه نسبتی با شوهر ساره بیات دارد؟ | علیرضا افکاری همسر ساره بیات و پردیس افکاری در یک قاب

پردیس افکاری و علیرضا افکاری از چهره هایی هستند که بیشتر مخاطبان درباره اینکه این دوبازیگر چه نسبتی با هم دارند کنجکاو هستند.

پردیس افکاری چه نسبتی با شوهر ساره بیات دارد؟ | علیرضا افکاری همسر ساره بیات و پردیس افکاری در یک قاب

به گزارش شمانیوز: پردیس افکاری و علیرضا افکاری از چهره هایی هستند که بیشتر مخاطبان درباره اینکه این دوبازیگر چه نسبتی با هم دارند کنجکاو هستند.

بنا به احترام به سوالات شما در این مورد، بیوگرافی و صفحات رسمی مرتبط به این دو هنرمند را با دقت بررسی کردیم ولی به پاسخ مثبتی در این باره نرسیدیم و در نهایت اینطور برداشت شد که پردیس افکاری و علیرضا افکاری جزو چهره هایی هستند که بدون داشتن نسبت فامیلی، تشابه اسمی دارند.

پردیس افکاری

بیوگرافی پردیس افکاری

پردیس افکاری شهریور سال 1343 در تهران متولد شد و از سن 16 سالگی، با ورود به مدرسه هنرپیشگی بازیگری را آغاز کرد. پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. از مهمترین فیلم های پردیس افکاری می توان به سریال های فکر پلید، پنج کیلومتر تا بهشت و طریق عشق اشاره کرد. افکاری یکی از بازیگران زن ایرانی است که بدلیل حضور در شبکه جم کشور را ترک کرد و بعدها از این شبکه کنار گذاشته شد. درباره همسر پردیس افکاری اطلاعات چندانی در دسترس نیست و تنها نام محمد نجفی از وی منتشر شده است.

پردیس افکاری

بیوگرافی علیرضا افکاری همسر ساره بیات

علیرضا افکاری متولد 22 شهریور 1356 آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ در سبک پاپ و سنتی است که با خوانندگان مشهور و معروف زیادی همکاری داشته است. ایشان سالها پیش با نازلی بخشایش آهنگساز و نوازنده ازدواج کرده اما این ازدواج به جدایی ختم شده است، او یک دختر نوجوان به نام نیکا افکاری دارد، خانم ساره بیات همسر دوم علیرضا افکاری می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی