شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما

همسر سوم بهاره رهنما کیست؟ | با پسر جوان همسر جدید بهاره رهنما آشنا شوید

بهاره رهنما با انتشار یک عکس از یک پسر جوان از ازدواج سومش در روز ولنتاین رونمایی کرد.

همسر سوم بهاره رهنما کیست؟ | با پسر جوان همسر جدید بهاره رهنما آشنا شوید

به گزارش شمانیوز: بهاره رهنما با انتشار یک عکس از یک پسر جوان از ازدواج سومش در روز ولنتاین رونمایی کرد.

عکس های دو نفره ی جدیدی از بهاره رهنما در کنار یک مرد جوان در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که سر و صدای زیادی به پا کرده است. برخی مدعی شده اند این تصاویر مربوط به همسر سوم بهاره رهنما است. با این حال، این ادعا تاکنون از سوی بهاره رهنما تأیید نشده و این بازیگر ۵۰ ساله هنوز واکنشی به انتشار این تصاویر نداشته است. به نظر می رسد این تصاویر جدید و مربوط به روز ولنتاین امسال هستند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما چند بار ازدواج کرده است؟

بهاره رهنما تاکنون ۲ بار ازدواج کرده است.

بهاره رهنما (متولد سال ۱۳۵۲) و پیمان قاسم خانی (متولد سال ۱۳۴۴) از زوج های مشهور سینما بودند و حتی همکاری های سینمایی و تلویزیونی متعددی با یکدیگر داشتند. ثمره ی زندگی مشترک ۲۰ ساله ی آن ها دختری به نام پریا قاسم خانی بود که متولد سال ۷۶ است و در رشته ی موسیقی تحصیل می کند. خبر جدایی این زوج مشهور در سال ۹۴ سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی حواشی ای به دنبال داشت.

بهاره رهنما

با انتشار تصاویر ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی در سال ۹۶، جنجال تازه ای به پا شد. امیر خسرو عباسی متولد سال ۱۳۵۳، مدیر شرکت پارس پخش کهن است که تولید ۱۲۰ قلم کالای ایرانی در صنعت آرایشی و بهداشتی با برند ژاکسی و هاینس را برعهده دارد. این ازدواج دوم امیر خسرو عباسی هم محسوب می شد. او از ازدواج قبلی خود دختری به نام انیس دارد.

بهاره رهنما

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied