شمانیوز
شما نیوز

استقلال

نیروی هوایی استقلال تقویت شد| این ۴ نفر برای آبی‌پوشان غوغا می‌کنند؟

تیم استقلال که پیش از این چند بازیکن بلند قامت داشت حالا با حضور دو بازیکن خارجی بلندقامت در ضربات ایستگاهی خطرناک‌تر از قبل به نظر می‌رسد.

نیروی هوایی استقلال تقویت شد| این ۴ نفر برای آبی‌پوشان غوغا می‌کنند؟

به گزارش شمانیوز، تیم استقلال اگر چه میان سرمربی و مدیرعاملش صلح برقرار نیست، اما با همه قوا در تلاش است تا طرفداران استقلال را ناامید نکند. تیم فوتبال استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ بیست و سوم در استفاده از ضربات شروع مجدد بوده که در طول فصل چندباری با استفاده از این مهارت به گل رسیده‌اند.

در گزارش ورزش سه آمده است: توانایی که با حضور ستاره‌های بلندقامتی چون مرادمند، چشمی، بلانکو و البته آرمین سهرابیان به دست آمده بود، حالا با حضور رافائل سیلوا از قبل بیشتر شده و موقعیت‌سازی بیش از پیش آبی‌ها از این حربه را به هواداران تیم نوید می‌دهد.

سیلوا که در بازی برابر ملوان و صنعت نفت یک بار دیگر تسلط خود روی حفظ توپ و ارسال پاس‌های قطری و عمقی دقیق را به رخ کشید و زمینه‌ساز گل تساوی بخش آبی‌ها در انزلی شد، حالا با بازی کنار آرمین سهرابیان که دیگر مدافع پا به توپ آبی‌هاست، قدرت بازی‌سازی تیم استقلال در نیم فصل دوم را بیشتر کرده و احتمالا نسبت به قبل شاهد میزان بیشتری از ساخت بازی از انتهای زمین استقلال خواهیم بود.

ساختی که می‌تواند در بعضی از دقایق بازی هم به ارسال توپ‌های بلند برای بلانکو تغییر کرده و این بازیکن آرژانتینی با تبحر خود در رساندن توپ برای بازیکنان کناری، تاکتیک دیگری از حملات تیمش را پردازش کند.

استقلال

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied