شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی تهران

تعطیلی تهران به دلیل برودت هوا | جزئیات تعطیلی تهران دوشنبه 7 اسفند

با توجه به بارش سنگین برف و باران در تهران و برودت هوا احتمال می رود روز دوشنبه 7 اسفند 1402 مدارس و ادارات در تهران تعطیل اعلام شود.

تعطیلی تهران به دلیل برودت هوا | جزئیات تعطیلی تهران دوشنبه 7 اسفند

به گزارش شمانیوز: با توجه به بارش سنگین برف و باران در تهران و برودت هوا احتمال می رود روز دوشنبه 7 اسفند 1402 مدارس و ادارات در تهران تعطیل اعلام شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به بارش برف سنگین در این استان اعلام کرد: اکنون تمام راه‌های البرز باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

علی زندی فر گفت: سامانه بارشی از نخستین ساعات بامداد امروز در سراسر استان البرز فعال شده و هم اکنون بارش به صورت برف ادامه دارد.

وی ادامه داد:  تمام تیم‌های راهداری استان البرز در محور‌های ارتباطی استان استقرار یافته و در حال برف روبی و نمک پاشی در برخی محور‌ها هستند.

زندی فر به مردم توصیه کرد از سفر‌های غیرضروری به ویژه در محور‌های کوهستانی البرز مانند جاده کرج - چالوس خودداری کنند ضمن آنکه توقف در جاده‌های کوهستانی با خطر ریز سنگ و سقوط بهمن همراه است.

وی گفت: با توجه به فراگیر بودن بارش برف در استان، همراه داشتن زنجیر چرخ، سوخت کافی، لوازم ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی در جاده‌های استان ضروری است.

مدیرکل راهداری البرز اظهار کرد: بیشترین حجم بارش‌ها در محدوده جاده کرج - اشتهارد است که تیم‌های راهداری در حال پاکسازی این مسیر هستند.

وی تاکید کرد: بیش از ۳۸ تیم عملیاتی به همراه ادوات سنگین و نیمه سنگین راهداری در جاده‌های البرز در حال خدمات رسانی و آماده باش هستند.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به این استان است.

طبق گزارش هواشناسی بارش‌ها تا روز چهارشنبه در البرز استمرار دارد.

 

در حال تکمیل...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    زودتر اعلام کنند