شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

دانش آموزان کدام استان ها فردا دوشنبه 7 اسفند تعطیل هستند؟

برخی مراکز آموزشی در استان البرز و شهرهای فیروزکوه و کوهرنگ تعطیل شدند.

دانش آموزان کدام استان ها فردا دوشنبه 7 اسفند تعطیل هستند؟

به گزارش شمانیوز: معاون عمرانی استاندار البرز: مهدهای کودک و پیش دبستانی در سطح استان فردا به علت برودت هوا تعطیل و مدارس مقطع تحصیلی ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا در روز دوشنبه ۷ اسفندماه در استان غیرحضوری شد‌‌.

فردا مدارس شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است

فعالیت مدارس کوهرنگ فردا غیرحضوری شد اما فعالیت آموزشی سایر مدارس استان چهارمحال و بختیاری از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

مدارس فیروزکوه فردا مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: به دلیل بارش برف مدارس شهرستان فیروزکوه در همه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه در نوبت صبح غیرحضوری است.

مدارس ابتدایی زنجان فردا تعطیل شد

روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به برودت شدید هوا فعالیت حضوری شیفت صبح مدارس مقطع ابتدایی و کودکستان‌های اول و دوم استان و مدارس استثنایی(در هر سه مقطع)، فردا دوشنبه هفتم اسفند ماه لغو و فرآیند آموزش به‌شکل مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

مدارس خراسان رضوی، اصفهان و کرمان مجازی شد

روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک به علت بارش برف و یخبندان فردا به صورت غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان: فردا دوشنبه مدارس شهر کرمان در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

مدارس شهر یزد هم فردا غیرحضوری شد

ستاد مدیریت بحران استان یزد اعلام کرد که با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و مه صبحگاهی مدارس ابتدایی در سطح استان به جز شهرستان های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، فردا دوشنبه تعطیل بوده و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

همچنین مقطع پیش دبستانی نیز در این شهرستانها تعطیل می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی