شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | لیست کامل تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲

به علت بارش برف بسیاری از مناطق ایران فردا دوشنبه تعطیلی مدارس صورت گرفته است در خبر زیر به جزئیات تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴٠۲ می‌پردازیم.

تعطیلی مدارس | لیست کامل تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش شمانیوز: با توجه به برودت هوا و بارش سنگین برف در بسیاری از نقاط ایران تعطیلی مدارس در قسمت‌های مختلف ایران برای فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ صورت گرفته است در خبر زیر به جزئیات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس استان‌های ایران در فردا دوشنبه می‌پردازیم. 

 

لیست تعطیلی مدارس کشور برای فردا

فعالیت آموزشی مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطهٔ اول و استثنایی مدارس مشگین‌شهر و خلخال در نوبت صبح غیرحضوری شد.

فرماندار کاشان: با توجه به برودت هوا مدارس شهرستان کاشان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه، ۷ اسفند به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در روز دوشنبه ۷ اسفند به صورت غیرحضوری است

فردا همه مدارس استان مرکزی به علت بارش برف و یخبندان غیرحضوری است. 

آموزش و پرورش همدان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف، سرمای شدید و لغزندگی سطح معابر عمومی، تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد. مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ تعطیل می‌باشد.

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: با توجه به ادامه بارش برف و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی قم در شیفت صبح و بعد از ظهر فردا /دوشنبه/غیرحضوری خواهد بود.

به دنبال برودت هوا؛ فعالیت مدارس شهری و روستائی این منطقه در تمامی مقاطع شیفت صبح با دو ساعت تاخیر، آغاز می‌شود.

فعالیت مدارس شهری و روستائی این منطقه با توجه به سرمای شدید هوا در تمامی مقاطع تحصیلی با دو ساعت تاخیر، شروع خواهد شد.

به دنبال برودت هوا؛ فعالیت مدارس شهری و روستائی این منطقه در تمامی مقاطع شیفت صبح با دو ساعت تاخیر، آغاز می‌شود.

به دنبال برودت شدید هوا، مدارس شهری و روستائی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر، شروع به فعالیت می‌نمایند. 

با توجه به برودت هوا؛ مدارس شهری و روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در روزهایی که به دلیل برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش‌آموزان را ارزیابی و پایش نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied