شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

سرمای بی سابقه هوا به یزد رسید | مدارس یزد تعطیل شد

معاون امور عمرانی استاندار یزد گفت: با توجه به بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و مه صبحگاهی، ستاد مدیریت بحران استان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش مدارس ابتدایی در سطح استان به جز شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

سرمای بی سابقه هوا به یزد رسید | مدارس یزد تعطیل شد

به گزارش شمانیوز؛ ابوالحسینی گفت: همچنین مدارس مقطع متوسطه در بخش‌های عقدا و رباط پشت بادام اردکان، ندوشن میبد، روستا‌های بخش مرکزی و نیر شهرستان تفت و بخش آسفیج بهاباد نیز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 با ورود سامانه بارشی جدید تهران در روزهای اخیر شاهد بارش برف و باران است. کارشناس سازمان هواشناسی کشور به همشهری می گوید: «روز سه شنبه (۸ اسفند) بارش برف و باران در تهران پیش بینی شده است. در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ اسفند) بارش ها در تهران به صورت پراکنده خواهد بود.»

فریبا گودرزی درباره وضعیت دمای هوای تهران می گوید:‌ «روز یکشنبه(۶ اسفند) کمینه دمای هوا تهران ۲ درجه بالای صفر بود و بیشینه دما نیز به ۷ درجه بالای صفر رسید.»

جالب اینکه کمینه دمای هوای تهران تا روز چهارشنبه به منفی یک درجه زیرصفر می رسید. کارشناس سازمان هواشناسی کشور تاکید می کند: «دوشنبه (۷ اسفند) بیشینه دمای هوای تهران ۵ درجه بالای صفر و کمینه دما یک درجه بالای صفر پیش بینی شده است. روز سه شنبه (۸ اسفند) بیشینه دما ۴ درجه بالای صفر و کمینه به صفر درجه سانتیگراد می رسد.»

او اضافه می کند: «در ساعات صبحگاهی تا روز چهارشنبه (۹ اسفند) تهران با کاهش چشمگیر دمای هوا روبه‌رو می شود. چنانکه کمینه دما در این روز به منفی یک درجه خواهد رسید. البته بیشینه دما در این روز ۷ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied