شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز و آذربایجان شرقی سه شنبه 8 اسفند 1402

با توجه به وضعیت سرما شدید در استان آذربایجان شرقی پیش بین میشود تعطیلی مدارس در روز سه شنبه 8 اسفند ماه صورت بگیرد.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس تبریز و آذربایجان شرقی سه شنبه 8 اسفند 1402

به گزارش شمانیوز :با توجه به وضعیت آب و هوایی استان آذربایجان شرقی و تبریز، برودت هوا، تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲و همچنین یخبندان، برای والدین و دانش آموزان تبریزی این سوال مطرح شده است که آیا تعطیلی مدارس در روز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ صحت دارد یا خیر؟ در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز برای روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه خواهیم پرداخت. 

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی

بر اساس وضعیت جوی در استان آذربایجان شرقی و همچنین پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی احتمال اینکه تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه تمدید شود وجود خواهد. اما تاکنون هیچ خبری درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی منتشر نشده است هر لحظه که اطلاعیه جدیدی درباره تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی منتشر شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رسید.

اطلاعیه فعالیت مدارس در روز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

با توجه به برودت هوا؛ فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو ( مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید #سهند ) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی، با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد شد.

 مدارس ابتدایی تبریز سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

با توجه به برودت هوا؛ فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه آموزش و پرورش تبریز و منطقه خسروشاه در مقطع تحصیلی ابتدایی در شیفت صبح، با یک ساعت تاخیر، آغاز خواهد شد. 

به علت برودت شدید هوا، فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی مراغه در تمام مقاطع تحصیلی شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز، خواهد شد.

به دنبال برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی شهری و روستایی منطقه تیکمه داش، با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌نمایند.

 به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بستان‌آباد، با توجه به برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه بستان‌آباد، فعالیت کلیه مدارس شهری و روستائی این منطقه در روز سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

به علت برودت شدید هوا، فعالیت مراکز پیش دبستانی و مدارس شهری و روستایی شهرستان مرند در مقطع تحصیلی ابتدایی شیفت صبح با یک تاخیر، آغاز خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied